י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רגש ונשמה

"לחיים קומזיץ 3": קבלו טעימה לפני שזה יוצא

זה כאן! אלבום הלהיטים השלישי בסדרת "לחיים קומזיץ" המצליחה יגיע בעוד שעות ספורות למדפי החנויות • רגע לפני, קבלו הצצה ראשונה לאלבום והאזינו לביצוע האדיר של זאנוויל ויינברגר ל"רחמנא" שהלחין פינקי וועבר 

"לחיים קומזיץ 3": קבלו טעימה לפני שזה יוצא
עטיפת האלבום קומזיץ מיט לחיים 3

שעות ספורות טרם השקת אלבומו "לחיים קומזיץ 3", השלישי בסדרת הקומזיצים רוויי הלהיטים, מגיש המלחין והמעבד הנודע יוסף משה כהנא, טעימה ראשונה מתוך האלבום המדובר בתעשייה – את ביצועו המרגש של כוכב הזמר החסידי זאנוויל ויינברגר, לרצועה הששה עשר מתוך האלבום – "רחמנא" – בלחנו של פינקי וועבר, שבוצע לראשונה על ידי ענק הזמר החסידי מארה"ב שמילי אונגר, באלבומו האחרון 'מאך א ברכה'.

כמיטב מסורת 'לחיים', ניכר כי גם על האלבום הזה השקיע כהנא אינספור שעות, ימים ולילות, לבחירת הרצועות, הלחנים, העיבודים והקולות מהשורה הראשונה. כאשר הפעם החידוש הוא כי לצד שורה ארוכה של להיטים שהפכו לנכסי צאן ברזל בעולם המוסיקה החסידית, גם מחדש כהנא שורה של לחני בית וויז'ניץ הזוכים לביצוע חדשני ועדכני. זאת, בנוסף לשורה של לחנים ברוח התקופה, ימי הרחמים, הסליחות והימים הנוראים.

באלבום 32 רצועות החוברות זו לזו ומייצרות תוצאה של 6 מחרוזות שכל אחת מהן הופכת ליצירה משל עצמה.

בין השמות הנוטלים חלק באלבום נמנים: זאנוויל ויינברגר, יעקב יודא דסקל, משה שטעקל, יואל פאלקאוויטש, יוסף זאב בראווער, אברימי רוט, מקהלת 'לחיים' בניצוחו של הרשל בריסק ומקהלת 'לחיים קינדער'.

האזינו למיקס משירי האלבום:

יוסף משה כהנא לחיים זאנוויל ווינברגר רחמנא פינקי וועבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד