י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השופט דחה בקשת המשטרה: בכיר 'דגל' יחזור לעירייה

יושב ראש ועדת התכנון והבנייה בבית שמש, איש 'דגל התורה' משה מונטג, יוכל לשוב ולתפקד כרגיל בכל אגפי העירייה, לאחר שהשופט דחה את בקשת המשטרה להאריך את התנאים המגבילים שהוטלו על הפוליטיקאי הליטאי

השופט דחה בקשת המשטרה: בכיר 'דגל' יחזור לעירייה
המצלם

מעט פחות מארבעה חודשים מאז נעצר יו"ר וועדת תכנון ובנייה בבית שמש מטעם 'דגל התורה', משה מונטג, בחשד לשוחד ושחיתות בוועדה בראשה הוא עומד, היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 ביקשה להאריך את התנאים המגבילים שנותרו, אולם השופט דחה את מרביתם.

בסוף השבוע האחרון, לקראת מועד פקיעת התנאים המגבילים, היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית ב'להב 433' הגישה בקשה לבית המשפט בקשה להארכת תקופת ההגבלה בשלושה חודשים נוספים, מחשש לשיבוש הליכי חקירה ומשפט, בדרך של השפעה על עדים. מאחר ופרקליטיו עו"ד עמית חדד ונועה מילשטיין התנגדו לכך, נערך היום דיון בבית משפט השלום בראשון לציון.

השופט גיא אבנון, כך נודע ל'בחדרי חרדים', קיבל את עמדת פרקליטיו של מונטג וקבע כי הוא יוכל לחזור לכל אגפי העיריה כולל אגף תכנון ובניה בראשו הוא עומד, יוכל לעסוק בכל עיסוקיו כרגיל - למעט שיחות הקשורות בחקירה.

יחד עם זאת, לא יוכל לקבל החלטות מתוקף תפקידו כיו"ר ועדת תכנון ובנייה. חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, ביקשו וקיבלו עיכוב ביצוע למשך שבוע, על מנת לשקול הגשת ערר לבית משפט המחוזי מרכז.

משה מונטג פרשת השחיתות בבית שמש ועדת תכנון ובנייה תנאים מגבילים בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד