י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"כנראה לא אמשיך" > חשיפת 'בחדרי'

גפני חושף: "מתחילים להימאס עלי בתוך המפלגה"

לאחר שבראשית השבוע אמר גפני כי הוא "בשלהי הכהונה שלי", הבוקר הוא מנמק את אמירותיו המפתיעות שנחשפו ב'בחדרי חרדים' וטוען כי ישנם דברים שמתחילים להימאס עליו במפלגתו ובכלל במערכת הפוליטית • "אני חושב שאני מידי הרבה זמן בכנסת. יכול להיות שאני אעזוב"

גפני חושף: "מתחילים להימאס עלי בתוך המפלגה"
משה גפני. בדרך הביתה? צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תיעוד הווידאו שנחשף אתמול ב'בחדרי חרדים' שבו יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מצהיר בהפתעה כי "זו הקדנציה האחרונה שלי" – מעורר סערה רבתי. האם אכן גפני מתכוון לסיים בקרוב את דרכו הפוליטית? הבוקר (רביעי) הוא התראיין לבצלאל קאהן ב'קול חי' והבהיר כי הדברים שפורסמו ב'בחדרי חרדים' אכן נאמרו על ידו. גפני גם הפנה אצבע מאשימה על מה שקורה בתוך מפלגתו ובכלל במערכת הפוליטית.

אחרי שכאמור אישר את הציטוטים בשמו, הסביר גפני כי "אני הרבה שנים בכנסת - ובין יתר הדברים אני מגיע לזמן שאני מתחיל לחשוב פעמיים האם אני צריך להמשיך".

הוא התייחס לנאומו בכנס הרבנים, ולדבריו שפורסמו ב'בחדרי חרדים' ואמר כי "בנאום הזה שלא חשבתי לרגע שילכו ויצטטו את זה – אמרתי לרבנים שאיתם אני בידידות, שאני חושב שאני מידי הרבה זמן בכנסת".

בשלב הזה של הריאיון, הפתיע גפני כשנימק מדוע הוא שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים: "יש דברים שמתחילים להימאס עלי, גם בתוך המפלגה וגם במערכת הפוליטית, ולכן יכול להיות שאני אעזוב".

יו"ר ועדת הכספים הוסיף כי "לא אמרתי שאני מתפטר ושאני לא רץ. כמובן אני אשאל את גדולי התורה ואני אתייעץ, אבל אמרתי מה שלא הייתי אומר בעבר. שאני מסתכל על המערכת הפוליטית, אני מסתכל על זה שונה מבעבר".

לסיום, הוא ביקש להרגיע את 'חבריו המודאגים' ואמר כי "חבריי המודאגים שהתקשרו אלי וביקשו שלא אעשה את זה – אני לא עושה את זה. אנחנו נראה, יגיעו הבחירות ולפי דעתי הם יהיה בזמן, ואראה מה אני עושה".

כאמור, אתמול נחשף ב'בחדרי חרדים' תיעוד וידיאו מכנס רבני הרבנות הראשית לישראל, שהתקיים ביום ראשון במלון לביא, שם גפני נשמע אומר כי "אני בלאו הכי גם כנראה לא אמשיך", בהמשך דבריו אמר שוב גפני כי "אני בשלהי הכהונה שלי".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד