י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"רצינו חתונה יוצאת דופן"

הסיבה המוזרה שגרמה לכלה לבטל החתונה

כלה ביקשה מהמוזמנים לחתונתה להתחייב לשלם על חלק מהחתונה ודרשה שכל אורח ירשום צ'ק על סך 1,500 דולר. להפתעתה חלק מהאורחים נענו אבל כיוון שהרוב סירבו, היא נאלצה לבטל את החתונה

הסיבה המוזרה שגרמה לכלה לבטל החתונה
pixabay

כלה אמריקאית החליטה לבטל את חתונתה כי האורחים סירבו לאשר כי ישאירו צ'ק בסך 1,500 דולר בכדי שיכסה את הוצאות החתונה.

הסיפור הביזארי מגיע מאמריקה ופורסם בפוסט בפייסבוק אותו כתבה הכלה לשעבר. היא תיארה כי בחרה את המיקום לחתונה ונאלצה להוציא מכיסה כמה עשרות אלפי דולרים מעבר למה שתכננה. "מאחר שאהבתנו היא כמו אגדה, רצינו חתונה יוצאת דופן. איך נוכל להגשים את החלום שלנו בלי מימון ראוי?", כתבה. הם החליטו על חתונה ביעד אקזוטי והסכום אותו נאלצו להוציא היה 60,000 אלף דולר, 45,000 מעל מה שהצליחה לחסוך.

הכלה, סוזן, כנראה לא הבינה את הקונספט של חתונה, שכן "הקרבנו כל כך הרבה", לדבריה, "רק ביקשנו מהאורחים שישלחו צ'ק בסך 1,500 דולר".

למרבה ההפתעה שמונה אנשים כן נענו לבקשה ועם אישורי ההגעה שלהם שלחו גם צ'ק. אך כיוון שמדובר רק בשמונה אנשים והסכום שהתקבל לא מכסה את הוצאות החתונה כאמור, הציע החתן להתחתן במקום זול יותר. הכלה שמעה את הרעיון, הזדעזעה והחליטה לבטל את החתונה.

הכלה המתוסכלת סיפרה כי עכשיו, לאחר ביטול החתונה היא מתכננת מסע לדרום אמריקה על מנת לנקות את הנשמה מהרעל שקיבלה מבני משפחתה ומחבריה.

אורחים ביטול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד