י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אתם תגיעו לכנסת"

הרב מאזוז בירך את הרשימה החדשה באלעד

לאחר שבשבוע שעבר הודיע השר לשעבר אלי ישי על הצטרפות 'יחד' למפלגת 'איחוד הקהילות' בעיר אלעד, עכשיו זה הופך לרשמי • ישי ואבי דיין, שיעמוד בראש הרשימה, הלכו לקבל את ברכתו של הגר"מ מזוז על הרשימה החדשה: "תצליחו בגדול, אתם עוד תגיעו לכנסת" • תיעוד

הרב מאזוז בירך את הרשימה החדשה באלעד
הרב מאזוז מברך את הרשימה החדשה

עכשיו זה רשמי: סיעת 'יחד' תצטרף לרשימת 'איחוד הקהילות' באלעד ותתמודד למועצת העיר אלעד, כאשר בראש הרשימה יעמוד אבי דיין - ששימש עד לא מזמן כנציג ש"ס.

הערב (רביעי) עלה דיין מלווה ביו"ר 'יחד', השר לשעבר אלי ישי, למעונו של ראש ישיבת 'כיסא רחמים', הגר"מ מזוז, שבירכם בחביבות: "בעזרת ה' אתם תצליחו בגדול". הרב הוסיף כי "אלי ישי ואבי דיין יהיו בכנסת".

כזכור, בתחילת השבוע צייץ אלי ישי בטויטר כי שמפלגת 'יחד' תצטרף לרשימתו של דיין באלעד. "שמח לבשר על ריצה משותפת בעיר אלעד של תנועת ׳יחד׳ וסיעת ׳איחוד הקהילות באלעד׳ של ר׳ אבי דיין הי״ו שיעמוד בראש הרשימה", כתב אז ישי.

ישי הוסיף כי "אבי ידוע כנציג ציבור מסור ונאמן לשולחיו, ובעז״ה מפלגת ׳יחד חי׳ תמשיך לפעול למען תושבי העיר בשנים הבאות".

ההודעה הגיעה כהמשך לחשיפת 'בחדרי חרדים', לפיה באם ייצא אל הפועל 'מתווה גוטרמן' וראש העיר המכהן ישראל פרוש יימנע מלהתמודד, צפוי אבי דיין, שמחזיק כיום בתיק ההנדסה, לרוץ לראשות העיר נגד המועמד המוסכם על ידי 'דגל' ו'ש"ס'

מועמדתו של דיין לראשות העיר – צפויה לקבל תמיכה רחבה, בעיקר בקרב תושבי העיר אלעד המתנגדים להצנחת מועמדים שאינם תושבי העיר – ולהפוך את בחירתו של מועמד 'דגל התורה' למורכבת.

הרב מאזוז אלי ישי מפלגת יחד אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד