ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מכינים יורש?

דיווח: מצבו הבריאותי של אבו-מאזן מתדרדר

החמרה במצבו הבריאותי של אבו-מאזן: מקורביו מדווחים כי הוא אינו מצליח לזהות את מכריו הקרובים וכי הוא אינו מודע לסביבתו • הפרשן לענייני ערבים, צביקה יחזקאלי, טוען כי צפוי מאבק קשה סביב זהות המנהיג ביום שאחרי

דיווח: מצבו הבריאותי של אבו-מאזן מתדרדר
הדס פרוש, פלאש 90

הערב פרסם הפרשן לענייני ערבים של ערוץ 10, צבי יחזקאלי, כי מקורות פלסטיניים המקורבים ליו"ר הרשות הפלסטינית - אבו-מאזן, דיווחו כי מצבו הבריאותי ממשיך להתדרדר.

על פי הדיווחים של המקורבים, אבו מאזן לא מתפקד באופן מלא לאחרונה, כאשר ישנם טענות על בעיות הקשורות בזיכרון שלו, מאחר והנ"ל לא מודע לסביבתו.

עוד דווח כי אבו-מאזן לא ממש מזהה אנשים שמקורבים אליו כבר עשרות שנים וגם שוכח את שמותיהם. הוא מגיע למשרד רק לעתים ונמצא שם בקושי שעתיים ביום.

לדברי הפרשן צבי יחזקאלי ההתדרדרות במצבו של אבו-מאזן עשויה להביא להחמרה במאבק מי יחליפו בבוא היום.

החשש בקרב גורמי ביטחון הוא שאם אבו מאזן ימות ללא יורש ראוי - החמאס ישתלט על הגדה כפי שעשה בעזה, מה שיוביל לכאוס גדול מאחר ועם הרשות הפלסטינית יש שיתוף פעולה גלוי וסמוי, ולא פעם הרשות מנעה פיגועים קשים.

אבו מאזן הוא מחליפו של יאסר ערפאת, והוא מכהן כנשיא הרשות הפלסטינית מאז הבחירות בשנת 2005. בדצמבר 2009 הוארכה כהונתו ללא הגבלת זמן, והחמאס הודיע בתגובה כי אינו מכיר בו כנשיא.

אבו מאזן הרשות הפלסטינית צביקה יחזקאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד