י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יש לראש העיר ממה לחשוש?

פרסום ראשון: 'הפלג' בוחן הרצת רשימה ומועמד לראשות העיר

האם 'הפלג' יכול לערער את כסאו של משה אבוטבול בראשות העיר בית שמש? בתנועת 'בני תורה' האלטרנטיבית ל'דגל', בודקים היתכנות להרצת רשימה נפרדת למועצה וכן הרצת מועמד לראשות העיר, למרות שהם יודעים כי אין סיכוי שיזכה במירב הקולות | כל הפרטים בפרסום ראשון

פרסום ראשון: 'הפלג' בוחן הרצת רשימה ומועמד לראשות העיר
כנס בחירות של הפלג צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: 'הפלג הירושלמי' צפוי להתמודד לראשונה למועצת העיר בית שמש, כאשר ברקע נשקלת אפשרות להצבת מועמד חרדי נוסף מטעמם לראשות העיר, כאשר לטענתם הם יכריעו את הכף בהרכבת הקואליציה הבאה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים אלו מגבשים אנשי סיעת 'בני תורה' (הפלג הירושלמי), רשימה שתתמודד למועצת העיר בבחירות הקרובות, זאת לאחר שמאז הבחירות הקודמות - ישראל סילברסטיין מזוהה כנציגם במועצה.

אלא שהפעם בסיעת 'בני תורה' מעוניינים להכפיל את כוחם במועצה ולצורך כך הם עורכים בדיקות מעמיקות לצורך הקמת רשימה ומעבר לכך גם למצוא מועמד שיתמודד לראשות העיר.

בכירי 'הפלג הירושלמי' מיפו את העיר בחודשים האחרונים, כאשר בסיס הכוח יבוא מעשרות משפחות שהעתיקו את כתובת מגוריהם לעיר בית שמש, כאשר הערכה היא שהם שווים כ-3,000 קולות, שהבסיס הוא הכנסת נציג למועצה בנוסף לסילברסטיין.

בנוסף, ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים האחרונים קיימו בכירי 'הפלג הירושלמי' שיחות עם ראשי קהילות ברסלב והקנאים בעיר, מתוך תקווה כי הם יצאו להצביע גם הפעם לרשימה שהזדהה איתם לאחרונה במאבקים נגד הגיוס וכדומה.

כמו כן, הם בוחנים היתכנות להריץ מועמד חרדי שיהווה פשרה בין אבוטבול לבלוך, למרות שאין סיכוי שינצח אך יהווה מכשול לאבוטבול. בסיעת 'בני תורה' אומרים, כי ייתכן ויציגו מועמד שמוסכם על קהלים נוספים בעיר ולאו דווקא איש 'הפלג' מובהק.

מה שהצליח לקומם את בכירי המפלגה, הוא סעיף ברשימת הדרישות של 'דגל התורה', שנחשף ב'בחדרי חרדים', לפיו יבוטלו הקצאות שלא מתאימות לשכונות, תוך כוונה לפגוע בהקצאות שניתנו למוסדות 'הפלג' בעיר - דבר שעלול לפגוע ביחסים עם אבוטבול.

בכיר במערכת המוניציפלית של 'הפלג הירושלמי' מעריך, כי לא רק אנשי 'הפלג' יצביעו למועמד שכזה, אלא גם רבים ממאוכזבי אבוטבול, שאינם יכולים או רוצים להצביע למתמודדת מולו עליזה בלוך וכן אנשי ברסלב האדוקים וקהילות הקנאים הרבות המתגוררות בעיר.

נציין כי אם אכן הדבר יצא אל הפועל ויסחוף את התושבים, המשחק אמור להיפתח מחדש.

משה אבוטבול בית שמש הפלג הירושלמי בני תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד