י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
טען ש"זה מים מזוקקים"

משגיח נתפס עם עשרות ליטרים של סם מסוכן

חרדי בן 47 מירושלים המשמש כמשגיח כשרות בפריז, נתפס על ידי המשטרה ורשות המיסים, כשניסה להבריח סם מסוכן אל תוככי הארץ | בחקירתו טען כי זו לא הפעם הראשונה והסגיר את המזמין | 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא בפרסום ראשון

משגיח נתפס עם עשרות ליטרים של סם מסוכן
סם נוזלי GBL צילום: רשות המיסים ומשטרת ישראל

בפעילות משטרת ישראל ורשות המיסים, נעצר חרדי תושב ירושלים בן 47, כשבכליו מיכלים ובקבוקים שהכילו כמות עצומה של 28 ליטרים סם בשם GBL. בחקירתו הודה והוביל את השוטרים לתושב תל אביב ששילם על הסם ונעצר גם הוא. מעצרם הוארך עד ליום שישי.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי מדובר בתושב שכונת מקור ברוך בבירה, המשמש מזה שנים רבות כמשגיח כשרות בצרפת, כך שיש לו טיסות תכופות לשם. השבוע בלילה שבין שני לשלישי בשעה 1:30 לערך, הוא נחת מפריז, בשיקוף ובבדיקת כבודתו על ידי מוכס, נמצאו מספר מיכלים ובהם נוזל שקוף שלטענתו "זה מים מזוקקים" לניקוי גרפיטי. 

אך מאחר וכשהוא אמר את זה הוא רעד, היה מבולבל ולחוץ, הזמינו בודקי המכס את משטרת ישראל. החשוד נלקח לתחקור, שם הודה כי זו לא הפעם הראשונה שהוא מבריח את הסם הנוזלי. החוקר התייחס לעבודה כי הוא משמש כמשגיח כשרות שהבריח סמים ואמר "בין זה לבין מה שהוא הביא לארץ, זה לא כשר".

הסם הכולל במשקל ברוטו

בהמשך לאחר שנעצר, כך נודע ל'בחדרי חרדים', סיפר כי רכש את הסם באתר אינטרנט בצרפת במחיר של 1870 יורו, וכי מי שהזמין זאת ממנו - משלם לו 20,000 ש"ח. משהבין שהסתבך, החליט לשתף פעולה עם המשטרה. כאשר הוא מלווה בשוטרים סמויים, נסע במונית לבית מי שלדבריו הזמין ממנו את הסם, כשהוא מצוייד במכשיר הקלטה.

לאחר שהחשוד בתל אביב שילם 10,000 ש"ח, משגיח הכשרות העביר לו את הסם - וגם החשוד השני נעצר. בחקירה הודה כי הוא צורך סמים באופן קבוע וכי בעבר רכש שמונה פעמים נוספות סם מתושב ירושלים.

"הכמות, ההתנהגות וכל התפאורה - מעידים רק כי מדובר בסוחרי סמים וביבואני סמים שלא מהיום עשו זאת", אמר חוקר המשטרה בדיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב, וביקש להאריך את מעצר השניים בתשעה ימים.

בקבוקונים עם סם נוזלי GBL

סגנית נשיא בית משפט השלום בתל אביב אמרה כי "מדובר בסם מסוכן, מדובר בכמות נכבדה ביותר שאינה כמות לשימוש עצמי. בשלב זה ישנן ראיות הקושרות את שני החשודים לכמות שנתפסה. המדובר בעבירה אשר המסוכנות בה ידועה וברורה".

"ישנו חשש לשיבוש הליכי החקירה והישארותם של החשודים במעצר בשלב זה הכרחית" קבעה השופטת סיגל רסלר-זכאי, והאריכה את מעצר החשודים עד ליום שישי, אז יובאו השניים שוב לדיון, כדי שתוכל לעקוב מקרוב אחר החקירה.

הברחת סמים רשות המיסים סם GBL

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד