י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ידידיה נהרג - קסם התאלמנה

ההרוג בתאילנד: צלם אירועים במגזר הדתי

זו היתה אמורה להיות חופשה חלומית שאמורה היתה להיכנס לאלבומי התמונות של בני הזוג, אולם נהג תאילנדי שיכור, גדע את החיים באיבם | ביישוב בו גדל המנוח, מתקשים לעכל את הבשורה הקשה  

ההרוג בתאילנד: צלם אירועים במגזר הדתי
ידידיה קלרמן ז"ל צילום: מתוך פייסבוק

בתאונה מחרידה שהתרחשה הבוקר (חמישי) בעיר פאי שבתאילנד, נהרג צעיר ישראלי-דתי, ידידיה קלרמן ז"ל, בן ה-26, ואשתו נפצעה באורח קל.

ידידיה עסק למחייתו כצלם אירועים, ולפני כמה חודשים נישא ידידיה לבחירת לבו, ובשל עבודתו דחה ודחה את ירח הדבש, שזוגות צעירים רבים נוהגים לעשות, בדמות חופשה בחו"ל. 

אולם, הבוקר חופשתם החלומית נגדעה, כאשר צעד יחד עם רעייתו קסם על המדרכה בתאילנד, הגיח לפתע נהג שיכור אשר פגע בו בעוצמה והוא נהרג במקום. רעייתו שצעדה לצידו, ניצלה ונפצעה באורח קל.

אביו בנימין קלרמן, הינו אחד מאנשי החסד היותר מוכרים בישוב נוף אילון שבאזור מודיעין, הוא משמש בין היתר כמתנדב בארגון זק"א.

יונתן קלרמן, אחיו של ידידיה ז"ל, בשיחה עם 'כאן חדשות' סיפר: "הם התחתנו בינואר 2017, אבל דחו את ירח הדבש כי שניהם היו בקבע. הם טסו לחודשיים ואחרי חודש קרתה התאונה. אנחנו עדיין לא יודעים מתי הגופה תגיע לארץ".

תושב נוף איילון מספר ל'בחדרי חרדים', כי תושבי היישוב בו נולד וגדל, הוכו בתדהמה לשמע הבשורה הקשה, כמו גם רבים מלקוחותיו, אשר נהגו לקחתו כצלם מקצועי ישר ונאמן לאירועים שהתרחשו במשפחתם.

חבר ילדות שלו מהיישוב, אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי ידידיה היה כשמו, מאוד ידידותי וחברותי, אדם עליז שאהב את החיים.

זק"א בשיתוף משרד החוץ והגורמים הרלוונטים הנוספים, עושים את מרב המאמצים להביאו לקבר ישראל בצורה המכובדת והקלה ביותר.

יהי זכרו ברוך.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד