י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרטים חדשים

הדקירה בישיבה הליטאית: החברים הפלילו את החשוד

חמישה ימים לאחר הדקירה, הוארך מעצרו של תלמיד הישיבה החשוד בדקירת חבירו | ל'בחדרי חרדים' נודע כי חבריו העידו והפלילו את החשוד | פרקליטו הציג "אינדיקציות מצב נפשי קשה עוד לפני האירוע"

הדקירה בישיבה הליטאית: החברים הפלילו את החשוד
משטרה בפתח ישיבת כנסת הגדולה לאחר הדקירה צילום: עקיבא ווייס, כאן 11

בית המשפט האריך בשנית את מעצר תלמיד הישיבה החשוד בדקירת חברו.

ארבעה ימים לאחר שתלמיד ישיבת "כנסת הגדולה" במודיעין עילית, נדקר ונפצע קשה, בית המשפט האריך פעם נוספת את מעצרו של החשוד וזאת על מנת שבמהלכה ייבדק שוב על ידי פסיכיאטר. ל'בחדרי חרדים' נודע כי חבריו של הדוקר - העידו כי ראו את האירוע.

לבית משפט השלום בירושלים הובא הבוקר (חמישי) תלמיד ישיבת 'כנסת הגדולה' החשוד בדקירת חברו. חוקרי משטרת מחוז ש"י ביקשו להאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים, וזאת על מנת להקדם בחקירה. מאז מעצרו, הוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית, אולם לא שיתף פעולה, כך שלא היו מסקנות לגבי מצבו הנפשי.

"המשטרה טוענת כי מדובר בניסיון רצח וכי קיימת כוונה כזו", אומר פרקליטו עו"ד בן מעוז ל'בחדרי חרדים'. יחד עם זאת למרות שחלפו חמישה ימים, "המשטרה לא יודעת לומר בצורה מפורשת מה המניע למעשה של החשוד", שנותר בינתיים בגדר תעלומה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חוקרי משטרת מחוז ש"י המשטרה, גבו עדויות מתלמידי הישיבה, שחלקם סיפרו כי הם ראו את הבחור תוקף את חברו. לכאורה, הם לא ראו את הכלי בו הוא דקר, רק למפרע התברר להם שהייתה זו סכין שהוחדרה לגופו של חברם לישיבה.

עו"ד בן מעוז. צילום: יח"צ

"ככל שהוא ביצע את העבירות שמיוחסות לו, לא הגיוני ולא סביר שבן אדם שפוי יבצע מעשה כזה - לאור יום, לעיני עדים רבים, וגם יחכה בזירה עד שהמשטרה תבוא לעצור אותו - כאשר אין לו מניע לבצע את העבירה בכלל", הוסיף פרקליטו.

הדיון בעניינו של החשוד, קטין בן 17, התנהל בדלתיים סגורות וגם שמו אסור לפרסום מפאת גילו. "לאור כל הטעמים שהצגתי יחד עם אינדיקציות למצב נפשי קשה עוד לפני האירוע, הוא נשלח פעם נוספת לבדיקה פסיכיאטרית שתבחן את מצבו הנפשי גם בזמן האירוע שנטען וגם היום, האם הוא כשיר לעמוד לדין", מסכם פרקליטו עו"ד מעוז.

כאמור, בית משפט השלום בירושלים החליט להאריך את מעצרו ביומיים נוספים, עד ליום ראשון.

מודיעין עילית כנסת הגדולה דקירה חשד לרצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד