י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"איפה הילדים ילמדו?"

"פשוט רשעות": ביה"ס הבני-ברקי פונה שוב

הורי תלמידי החינוך המיוחד בבית הספר 'אוהל שרה' הבני-ברקי מספרים כי העירייה פינתה שוב את התלמידים מהמבנה שאליו העבירה אותם רק לפני זמן קצר. "לא יודעים איפה הילדים שלנו ילמדו ביום ראשון", אומר אחד מהם

"פשוט רשעות": ביה"ס הבני-ברקי פונה שוב

על בית הספר 'אוהל שרה' לילדים מיוחדים שבבני ברק עובר קיץ לא קל: הורי התלמידים מספרים כי  בהוראת העירייה הגיעו הבוקר מנופים ופינו את כל הציוד מהמבנה החדש שהוקצה לבית הספר, כאשר עדיין לא ברור היכן ילמדו הילדים מעתה והלאה.

ראשיתה של הסאגה בפינוי של המבנה המותאם בו שכן בית הספר והקצאתו למוסד לימודים אחר. בבית הספר לומדים תלמידי חינוך מיוחד, בחלוקה לגילאים, כשאת תלמידי בית הספר היסודי העבירה העירייה למבנה חדש שהותאם לצרכיהם ואילו תלמידי התיכון תוכננו להמשיך וללמוד במבנה הישן.

אולם כעת מספרים ההורים כי בשבוע האחרון חל מפנה. העירייה החליטה כי כלל תלמידי בית הספר יעברו למבנה החדש, זאת למרות העובדה שאין מקום והוא אינו מותאם, כך לדברי אחד ההורים.

עופר ברזילאי, הורה לתלמיד בבית הספר שהוא גם עורך דין, הרים את הכפפה ופנה לבית המשפט. בבית המשפט התקבלה טענת ההורים והעירייה קיבלה הוראה להעביר למבנה החדש רק חלק מהתלמידים, בהתאם לתכנון המקורי.

בתגובה החליטה העירייה כי אם לא כל התלמידים יכולים לעבור למבנה החדש, כל התלמידים יעברו למבנה הישן, למרות שחלקו ניתן כבר לבתי ספר ומוסדות אחרים וכבר אין בו מקום להכיל את כל התלמידים.

ההורים המתוסכלים טענו כי אין להם בעיה לחזור למבנה הישן, למרות שאין בו מקום בצורה סבירה, אך החזרה למבנה הישן תארך זמן והילדים בעלי הצרכים המיוחדים יאלצו להישאר בבית לפחות עוד חודש עד להשלמת המעבר.

"אנחנו לא יודעים איפה הילדים שלנו ילמדו ביום ראשון", אמר אחד ההורים. תמי מוזס, אמו של אחד מהתלמידים, מוסיפה בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אני המומה, זו פשוט רשעות. אין לי הסבר הגיוני שיכול להסביר את התנהגותו של ראש העיר".

למרות ניסיונות חוזרים ונשנים, לא ניתן היה להשיג את דובר עיריית בני ברק על מנת לקבל את גרסתה של העירייה ותגובתה לאופן השתלשלות האירועים, ואלו תפורסמנה על ידינו מיד כאשר תתקבלנה - ובמלואן.

אהל שרה בית ספר חינוך מיוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד