י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תיק 4000 מסתעף >

שרה ויאיר נתניהו חשודים בעבירות שוחד

תיק 4000 - המכונה גם "תיק בזק-וואלה" - מסתעף: אל החשודים מצטרפים גם רעייתו ובנו של ראש הממשלה נתניהו • סביבת נתניהו: "רה"מ בטוח שתיק 4000 קרס סופית"

שרה ויאיר נתניהו חשודים בעבירות שוחד
יאיר נתניהו צילום: מארק ישראל סלאם, פלאש 90

משפחת נתניהו ממשיכה להסתבך, והערב מתפרסם כי כי גם רעייתו של ראש הממשלה, הגב' שרה נתניהו ובנה יאיר - חשודים בקבלת שוחד בתיק המכונה תיק 4000.

על פי הדיווח של גיא פלג הערב (חמישי) ב'החדשות', בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, חשוד אף הוא בסעיף שוחד בפרשת תיק 4,000, העוסק בפרשיות 'בזק' ו'וואלה'.

הדיווח מגיע בהמשך לדיווח מוקדם יותר היום, ולפיו המשטרה טוענת לפרוטוקול כי החשד לשוחד קיים בהתייחס לרעיית רה"מ, שרה נתניהו. בתרגום מהשפה המשפטית: שרה ויאיר נתניהו ביצעו את העבירה 'בצוותא'.

על פי הדיווח, נבדק החשד על ידי המשטרה כי השניים היו הזרוע המבצעת של ראש הממשלה בלחץ על איריס אלוביץ' ומנכ"ל 'וואלה', אילן ישועה, על מנת להטות את אתר האינטרנט 'וואלה' לסיקור חיובי כלפי ראש הממשלה נתניהו.

כזכור, לאחרונה חקרה המשטרה את נתניהו בפעם ה-11, כאשר בסופה של אותה חקירה נמסר מטעמו של נתניהו כי "אחרי החקירה היום, רה"מ נתניהו בטוח שתיק 4000 קרס סופית".

אנשי נתניהו אמרו עוד כי "הנתונים מוכיחים באופן חד משמעי שהסיקור על נתניהו ב'וואלה' בתקופת אלוביץ׳ נותר שלילי, כפי שהיה כש'וואלה' היה בבעלותו של עמוס שוקן, ולא השתנה כהוא זה כשנתניהו נהיה שר תקשורת".

"לעומת זאת, דווקא שרי תקשורת אחרים, לאחר כניסתם לתפקיד, הם שזכו לזינוק אדיר בסיקור חיובי - לא רק ב'וואלה', אלא גם בכלי תקשורת מרכזיים בישראל", אמרו.

לסיום טענו: "איש אינו טוען, ובצדק, שיש בכך איזשהו פסול. אבל דווקא אצל נתניהו שיפור כזה לא היה, ולכן גם מן הטעם הזה תיק 4000 מתפורר".

בנימין נתניהו יאיר נתניהו שרה נתניהו תיק 4000 גיא פלג וואלה שאול אלוביץ בזק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד