י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כך תבצעו השוואת מחירים לבר מצווה בכותל

על מה אתם חושבים כשאתם חושבים על "השוואת מחירים"? לבטח על התניידות ברכב אל פגישות עם ספקים שונים, התמקחויות, זמן רב שאתם מבזבזים ובעיקר תחושה כי אתם מותשים לקראת האירוע הגדול בפועל?

כך תבצעו השוואת מחירים לבר מצווה בכותל
צילום: יחץ

העידן הדיגיטלי מזמין גם אתכם לבצע את השוואת המחירים בצורה קלה משתוכלו לדמיין: דרך המחשב האישי שלכם. אם בעבר רבים היו מוותרים על השוואת המחירים לקראת אירוע המצווה רק כדי לא להיות מותשים ולבזבז זמן, הרי שכיום מדובר על מהלך פשוט וקל. איך מבצעים השוואת מחירים? בדיוק כך:

קבלו המלצות על חברות מתמחות בהפקת אירועים:

הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא ללקט המלצות. הסיבה היא שחיפוש עצמאי שלכם אחר נותני שירות, לרבות חברת הפקה המציעה הפקת בר מצווה בכותל, יכול להיות מאד ארוך. בפועל, ישנן מאות חברות כאלו, והמטרה שלכם היא להגיע אך ורק אל אלו המומלצות. על כן, נסו להבין דרך המעגל הקרוב שלכם האם ישנם שמות מומלצים שהמכרים שלכם מכירים, האם הם שמעו על חברת הפקה והאם הם בעצמם התנסו בשירות שכזה. במידה וכן, צרו קשר עם אותן החברות. במידה ולא? כנסו אל פורומים של אירועים או לקבוצות סגורות בפייסבוק שתחומן הוא אירועי מצווה.

לא רק המחיר, אלא מה אתם מקבלים בתמורה:

מובן כי עם השוואת המחירים אתם רוצים לקבל בעיקר מושג על המחירים. אכן, המחיר הינו דבר חשוב, אך שימו לא כי לא מדובר על השורה התחתונה. בעת שאתם מקבלים מחיר, עליכם להבין מה הוא כולל. לא אחת תקבלו מחירים זולים מאד מחברות מסוימות, אך בעת שתבינו את מפרט השירות תגלו כי מדובר על מניפת שירותים מצומצמת מאד. מאחר ומדובר על אירוע גדול שחוגגים פעם אחת בחיים, כדאי לחבור בסופו של דבר אל חברה שמעניקה לכם את השירות המלא ביותר: הסעות, ארוחת בוקר, מעגל מתופפים, שירותי צילום וכדומה.

העניקו תשומת לב לשירות, היחס והאדיבות:

זיכרו כי בסופו של דבר נציגי חברת ההפקה הם בני אדם ועליכם לתקשר איתם ומולם. על כן, בעת שאתם בוחנים את ההתקשרות עם החברות, נסו להבין אילו נציגים היו הכי חביבים, אדיבים, מחוייכים ומכילים. בעוד ישנן חברות שידאגו לכם לכל הנדרש תוך התאמת האירוע אל המידות שלכם, יהיו חברות קצת פחות גמישות וקצת פחות אדיבות. לטובת החוויה שלכם ושביעות רצונכם, הבטיחו כי אתם עובדים לבסוף אל מול חברה שבראשה צוות שקשוב לכם, מכיל אתכם ועונה על הצרכים שלכם.

תיק עבודות: עד כמה הילדים נראים שמחים בתמונות?

וחשוב לא פחות הוא תיק העבודות. אל דאגה, אינכם צריכים לנסוע לירושלים על מנת להתארח באירוע מצווה וכך להבין עד כמה החברה מקצועית, אלא שתוכלו לגלוש באתרי הבית של החברות. התמונות של הילדים החוגגים יספרו לכם הכל, וכך גם תפאורת האירוע, האנרגיה שאתם סופגים ממבט על התמונות ומצב הרוח הכללי המשתקף מאלבום התמונות. בנוסף, תוכלו לבקש מנציגי החברות המלצות מלקוחות שיצאו מרוצים, והם יספרו לכם באופן ישיר עד כמה הם היו מרוצים ועד כמה הם ממליצים לכם על השירות.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד