י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הספיק להכנס לרבי עם קויטל

מוכר הספרים המפורסם מלונדון הלך לעולמו

החסיד מלונדון שמעולם לא דיבר לשון הרע, הלך לעולמו כשהוא מותיר אחריו חסידים שראו אותו כסמל ודוגמא לעבודת השם לצד עבודה לפרנסתו כמוכר ספרים 

  • כ"ב אלול התשע"ח
הרה"ח רבי משה עזרא הוכהייזר ז"ל
הרה"ח רבי משה עזרא הוכהייזר ז"ל

ברוך דיין האמת: בלונדון נפטר באופן פתאומי מוכר הספרים המפורסם הרה"ח רבי משה עזרא הוכהייזר ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ לונדון והוא בן 75 בפטירתו. 

ביום חמישי האחרון עבר ניתוח קל בבטנו שעבר בשלום, באמצע הלילה הדרדר מצבו מאז ניסו הרופאים להציל את חייו אך הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח ז"ל נולד לאביו הרה"ח רבי יוחנן הוכהייזר ז"ל בבחרותו למד בישיבת בעלזא ולאחר מכן בישיבת ויז'ניץ שם היה לתלמידו של הרבי בעל 'האמרי חיים' זצ"ל בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו בתו של הצדיק מאנטוורפן הרה"ג רבי משה זאב רייצר זצ"ל. 

לפרנסתו ניהל את חנות הספרים בשכונת סטמפורד היל hebrew book and gift center, שם שירת את לקוחותיו בנאמנות ובמסירות.  בשנים האחרונות סגר את חנותו וישב ללמוד כל היום בכולל בעלי בתים. 

בבית המדרש ויז'ניץ בלונדון היה מתפלל, שם עבד את קונו ביראה, בתפילה שנאמרה בהשתפכות הנפש. בלונדון מספרים ל'בחדרי חרדים' כי המנוח היה איש תם וישר כפשוטו, שהאיר פנים לכל אחד והיה איש יודע ספר תרתי משמע. הוא מעולם לא פגע באף אדם ולא דיבר בגנות שום אדם, והיה דוגמא לכולם איך להיות איש צנוע ושקט. 

רק לפני שבועיים הקדים את תורו להכנס לאדמו"ר ל'קויטל' לפני ראש השנה, הגבאים אמרו לו שעדיין מוקדם ועוד לא הגיעו ימי הסליחות, אך הוא התעקש להיכנס קודם, החסידים מספרים כי הרגיש שהוא הולך להיפטר מהעולם. 

מסע ההלוויה תצא בשעה 16:00 אחר הצהריים (שעון לונדון) לעבר בית החיים בענפילד. במסע ההלוויה צפוי להספידו האדמו"ר מויז'ניץ לונדון. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הלוויה ברוך דיין האמת לונדון ויזניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד