ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
חשיפת 'בחדרי חרדים'

מסע ההכתרה של המזכיר יצא לדרך: ולצר הגיע לבתי האדמו"רים

חשיפת 'בחדרי חרדים' על אודות החלפת הדיין הרב מרדכי שטרן כמזכיר מועצת גדולי התורה החסידית ומינוי המזכיר הקודם הרב יעקב ולצר מגיע לקו הגמר - הרב ולצר הגיע לבתי גדולי האדמו"רים החברים במועצת כדי להתברך לקראת המינוי ולרגל השנה החדשה שתכנס בעוד כשבוע

הרב יעקב ולצר אצל הרבי מבעלזא היום
הרב יעקב ולצר אצל הרבי מבעלזא היום

מסע ההכתרה של מזכיר המועצת החסידית הרב יעקב ולצר שנכנס לתפקידו הישן, החל היום (שני) בביקורים אצל האדמו"רים מגור ובעלזא בירושלים, לקבל את ברכתם לרגל מינויו מחדש.

הרב ולצר שסוגר מעגל עם כניסתו לתפקיד מחדש במקום הרב מרדכי שטרן, שסיים את תפקידו, הגיע לקבל את ברכת גדולי האדמו"רים חברי נשיאות מועצת גדולי התורה. הרב ולצר קיבל את ברכת הדרך להמשיך את תפקידו מבעבר.  

ולצר שימש בעברו כמזכיר מועצת גדולי התורה והיה מקורבו ואיש אמונו של האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל, וכן מזכירו של בנו הרבי הצעיר מויז'ניץ, עם כינונה מחדש של המועצה האגודאית מונה הרב מרדכי שטרן במקומו וכעת הרב ולצר מחליף את מקומו כבתחילה. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לפני כחודש לראשונה, על המהלך שהתבשל בבתי האדמו"רים, יחד עם חברי הכנסת להחלפת המזכיר הרב שטרן, כעת המהלך יצא אל הפועל והרב ולצר הגיע לקבל את ברכתם של האדמו"רים. 

כזכור, לפני שבוע הגיע לביתו של האדמו"ר מויז'ניץ בקרית ויז'ניץ בבני ברק. ובימים הקרובים יפקוד את בתי שאר החברים במועצת גדולי התורה החסידית. 

הרב יעקב ולצר מזכיר המועצת מועצת גדולי התורה אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד