י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תשע"ט בפתח

מפתיע? "מוחמד" השם הנפוץ בישראל

כמדי שנה מפרסמת גם השנה רשות האוכלוסין וההגירה את כל הפרטים על תשע"ח: כמה נולדו, כמה נפטרו, כמה התחתנו וכמה התגרשו וכמובן, הרשימה המסקרנת מכל, השמות הנפוצים ביותר בשנה החולפת

מפתיע? "מוחמד" השם הנפוץ בישראל
אילוסטרציה צילום: חן ליאופולד/ פלאש 90

ימים ספורים לפני כניסתה של שנת תשע"ט, מפרסמת רשות האוכלוסין וההגירה את נתוני השנה האחרונה. על פי נתוני הרשות, בשנה האחרונה נולדו 168,441 תינוקות חדשים ו-24,496 עולים חדשים שהגיעו לישראל. 41,165 אנשים נפטרו בשנה האחרונה ו-61,181 זוגות חדשים נישאו ולצערנו נרשמו גם 24,868 זוגות שהתגרשו.

מעבר לנתונים היבשים פרסמה רשות האוכלוסין וההגירה גם את רשימת השמות הנפוצים לתינוקות מהשנה האחרונה. ברשימה הכללית אצל הבנים שולטים השמות מוחמד, יוסף ואריאל בשלושת המקומות הראשונים ואחריהם ניתן למצוא את השמות עומר, אדם, דוד, דניאל, לביא, איתן ואורי, שבעבר כיכב במקומות הראשונים ברשימה.

ברשימת השמות הנפוצים במגזר היהודי נמצאים בראש הרשימה השמות אריאל ודוד ואחריהם לביא, אורי, יוסף, איתן, נועם, דניאל, איתי ויהודה.

אצל הבנות שולט השם תמר ולא בפעם הראשונה. השם מככב הן ברשימה הכללית, הן ברשימה של המגזר היהודי ובשתי הרשימות מופיע השם אביגיל במקום השני. ברשימה הכללית נמצא השם מרים במקום השלישי ואחריו שרה, אדל, יעל, נועה, שירה, נויה וליה. ברשימת השמות של המגזר היהודי נמצאים השמות יעל, אדל, נועה, שרה, שירה, נויה, אסתר וטליה, שם שבעבר כיכב גם הוא במיקומים גבוהים יותר.

תשעח רשות האוכלוסין וההגירה שמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד