י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד בלעדי > העימותים הפנימיים

דרעי תוקף: "חבריי התחילו קמפיינים"

בצל המצב הפוליטי המעורפל והשאלה האם מערכת הבחירות לכנסת ה-21 תוקדם בשל משבר חוק הגיוס, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הפתיע היום (שני) את עובדי משרד הפנים כשאמר כי, "אנו בעיצומה של מערכת הבחירות לכנסת" | דרעי תקף את העימות הפומבי בין השרים ליברמן ובנט

דרעי תוקף: "חבריי התחילו קמפיינים"
דרעי צילום: פלאש 90

בצל המצב הפוליטי המעורפל והשאלה האם מערכת הבחירות לכנסת ה-21 תוקדם בשל משבר חוק הגיוס, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הפתיע היום (שני) את עובדי משרד הפנים כשאמר כי, "אנו בעיצומה של מערכת הבחירות לכנסת".

בדברים שנשא הבוקר בטקס הרמת כוסית לעובדי משרדו אמר דרעי כי, "אני שומע את הקולות של חבריי ומבין שהם התחילו כבר בקמפיינים, למרות שאין עדיין תאריך לבחירות, אין ספק שזה יקרה במהלך 2019 השאלה אם בתחילת השנה או לא".

דרעי הוסיף בנאומו לעובדי המשרד כי, "כשמתחיל או שמכריזים על בחירות אז יש לנו המון מגבלות ואי אפשר להוביל דברים, אבל גם ככה תהיה לנו מספיק עבודה לעשות בחודשים הקרובים לאור התוצאות של הבחירות המקומיות וגם יש לנו כמה פרויקטים שצריך להטמיע.

את הדברים אמר דרעי תוך שהוא מתייחס לעימות המתמשך בין השרים נפתלי בנט לאביגדור ליברמן סביב ההסדרה בעזה, כאשר הבוקר (שני) קרא ליברמן לשרים בנט וישראל כץ להתעסק בענייני משרדם, "בפקקים בכבישים ובאלימות במערכת החינוך - ואני אדאג לביטחון", אמר.

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד