י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

יעקבי יוניברסל

יעקבי יוניברסל ייזום והשקעות בע”מ הינה חברה מובילה המתמחה בתחום היזמות והבניה למגורים, ובעלת נסיון מוכח של למעלה משני עשורים, הכולל נסיון עשיר בפרויקטים למגורים, מגדלים ורבי קומות בכל רחבי הארץ

יעקבי יוניברסל
צילום: יעקבי יוניברסל

החברה הוקמה בשנת 1994 על ידי ריקי וחיים יעקבי, הרואים את מעורבותם האישית בכל פרויקט כיצירה בפני עצמה.

כחברה משפחתית, החברה מעסיקה כעת את הדור השני למשפחה, עת בנם הבכור ברק עושה את דרכו והשתלבותו בעסק המשפחתי.

חברת יעקבי יוניברסל מחזיקה ברישיון קבלן רשום בסיווג ג’ 5 בהיקף בלתי מוגבל, ואף הינה חברה בהתאחדות בוני הארץ. לחברה מוניטין מצוין כחברה שעובדת במהירות וביעילות, תוך עמידה בלוחות הזמנים שנקבעו. כל הפרויקטים של החברה עומדים בכל תקני האיכות הישראליים. החברה נהנית מאמינות מלאה במערכת הבנקאית. חברת יעקבי יוניברסל עובדת בשיתוף פעולה עם משרדי האדריכלים והיועצים המובילים במשק.

איתנות פיננסית, נסיון מוכח

חברת יעקבי יוניברסל נהנית מאיתנות פיננסית, ומתפארת ברזומה של מספר רב של יחידות דיור, בפרויקטים מצליחים הפרוסים בכל רחבי הארץ. החברה מתמחה בכל שיטות הבניה, וכחברה יזמית-קבלנית, מבצעת חברת יעקבי יוניברסל את הפרויקטים שלה בעצמה. חוזקה ייחודית זו של החברה מבטיחה שני יתרונות משמעותיים ללקוחותיה: טיב בניה גבוה ביותר, ושליטה מוחלטת של החברה על כל שלב בתהליך הבניה. החברה פועלת כחברה מבצעת עבור פרויקטים של יעקבי יוניברסל בלבד, ולא עבור חברות כצד ג'.  

יעקבי יוניברסל - מעטפת שירותים inhouse

מכיוון שהחברה מקפידה על איכות ראשונה במעלה, היא מעניקה ללקוחותיה מעטפת מלאה של שירותים מקצועיים במגוון התחומים הקשורים בפרויקטים בעצמה (inhouse), לרבות בתחום התכנון, רכישת הקרקעות, היזמות, שירות הלקוחות המקצועי ואף הבדק. החברה מלווה כל פרויקט מתחילתו ועד סופו, החל מתכנון קפדני ובנייה העומדת בכל התקנים, כולל אישור “בקרה בתהליך” של מכון התקנים הישראלי, אשר מהווה חותמת על איכות הבניה ומאפשר לדיירים ליהנות מראש שקט עם קבלת חוברת הבדיקות המקיפות שנעשו בדירותיהם.

בנוסף, חברת יעקבי יוניברסל מבצעת בדיקות איכות מחמירות, ומקפידה על טיפול מקצועי מוביל במהלך כלל התהליך, עד לשירות מסור לדייר החדש לאחר האכלוס. שירותים מקצועיים אלה, שנעשים על ידי החברה ומתוכה, מאפשרים לה להעניק ללקוחותיה שירות ללא פשרות, בכל שלבי הפרויקט.

חברת יעקבי יוניברסל בנתה מאות דירות ובתים צמודי קרקע בכל רחבי הארץ. בין הפרויקטים הנבחרים של החברה ניתן למנות את הפרויקט במודיעין, הכולל מרכז מסחרי ובנין משרדים, את פרויקט מחיר למשתכן בנתניה, לאחר זכייתה של החברה במכרז של 150 יחידות דיור, את פרויקט נווה גן בפתח תקוה, ואת פרויקט Y Premium, המעניק איכות חיים מושלמת באחת השכונות המבוקשות בגוש דן.

יעקבי יוניברסל - פרויקטים נבחרים

Y Center במודיעין

הפרויקט Y Center במודיעין של חברת יעקבי יוניברסל כולל מרכז מסחרי ובנין משרדים.

הפרויקט היוקרתי ממוקם באזור המבוקש ביותר במרכז העיר מודיעין - מע"ר מודיעין, שנמצא בסמוך לשכונות מגורים, ליד עיריית מודיעין וליד משטרת מודיעין.

כל האזור סביב הפרויקט עתיד ליהנות משדרה אורבנית מרכזית המציעה חוויות בילוי ומסחר, בעלת נראות ייחודית ודרכי גישה נוחות. קרבת הפרויקט לתחנת הרכבת במודיעין מאפשרת למבקרים ליהנות ממגוון השירותים שמציע הפרויקט, ללא צורך בשימוש ברכבם הפרטי.

הפרויקט כולו מציע איכות הכוללת רמת גימור גבוהה ביותר ורמת תכנון מהמובילות בארץ.

הפרויקט, המהווה נכס מניב של החברה, נהנה מביקושים של מיטב המותגים בשוק הישראלי, ויציע משרדים באיכות ראשונה במעלה, הממוקמים מעל קומות המסחר. מעבר לכך, הפרויקט יציע שירותים מגוונים לנוחות המבקרים. החברה משווקת להשכרה את שטחי המסחר והמשרדים בימים אלו. האכלוס צפוי בתחילת שנת 2020.

פרויקט נווה גן, פתח תקוה
חברת יעקבי יוניברסל מציעה בפרויקט נווה גן בניין יחיד וייחודי בן 22 קומות ובו 81 יחידות דיור.
הפרוייקט ממוקם באחת מעתודות הקרקע האחרונות בשכונה זו.
מיקום מבוקש זה טומן בחובו יתרונות ייחודיים, בהם שירותים כגון קניון סמוך, ספורטן, מרכזים מסחריים ואף גישה לרכבת הקלה העתידית. הפרויקט עתיד להיות משווק במהלך שנת 2018.

פרויקט מחיר למשתכן, נתניה

חברת יעקבי יוניברסל עוסקת בפרויקט מחיר למשתכן הממוקם בעיר נתניה, לאחר זכייתה במכרז של הפרויקט. פרויקט מחיר למשתכן יכלול 150 יחידות דיור, ברמת הביצוע האיכותית בה מוכרת החברה.

הפרויקט יכלול 150 יחידות דיור, בהן 30 יחידות דיור שתשווקנה לשוק החופשי.

Y PREMIUM, שכונת אם המושבות

מגדלי היוקרה נבנים בסטנדרטים גבוהים ומחמירים ועוצבו בקו נקי ועכשווי. הדירות המגוונות במתחם, בנות 4, 5 ו-6 חדרים, כוללות מרפסות שמש רחבות ידיים. בקומות הרויאל דירות מיני פנטהאוז בנות 5 ו-6 חדרים בעלות תקרה פנימית גבוהה של כ-3 מ’ ומרפסות גדולות בשטח של כ-30 מ”ר. בקומות העליונות פנטהאוזים מרהיבים בגדלים שונים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד