י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מהעיתונות לשגרירות

הוגה הדעות מ'ישראל היום' לשגריר ברומא

אם יעבור את כל ההליכים הרשמיים, דוקטור דרור אידר צפוי להיות שגריר ישראל החדש ברומא, זאת לאחר שראש הממשלה חתם על מינויו

הוגה הדעות מ'ישראל היום' לשגריר ברומא

החוקר, העיתונאי והפובליציסט דוקטור דרור אידר מונה לתפקיד שגריר ישראל ברומא. ראש הממשלה נתניהו חתם אמש (שלישי) על המינוי ואידר צפוי להיכנס לתפקיד בקיץ הבא, לאחר שהמינוי יאושר על ידי הממשלה פה בארץ והממשלה האיטלקית, כך פורסם ב'ישראל היום'.

המינוי הוא אחד ממכסת המינויים הפוליטיים המוקצים לנתניהו בתפקידו כשר החוץ וההחלטה על המינוי התקבלה לאחר שאידר שוחח עם ראש הממשלה והביע רצון לצאת לשליחות בשם המדינה.

דוקטור דרור אידר הוא חוקר היסטוריה, ספרות, חברה ותרבות, שפרסם אלפי מאמרים ושני ספרים בשלל תחומים. לפני כשנה מונה לערוך את מדור הדעות של העיתון 'ישראל היום', לאחר שבמהלך שנים ארוכות ומאז הקמת העיתון שימש כפובליציסט ופרסם טורים במדור הדעות בעיתון.

דבריו של אידר לאחר המינוי צוטטו באתר 'ישראל היום': "כחוקר היסטוריה וספרות, הזכות לייצג את מדינת ישראל ברומא, על שלל המטענים המדיניים, הלאומיים והדתיים בני אלפי השנים שביחסי שני העמים, מקבלים משמעות מיוחדת. כפי שעשיתי בעיתונות ובתפקידים אחרים בארץ ובעולם, גם בעמדה זו אשתדל להשקיע את כל מרצי וידיעותיי לייצג בעוז ובאמונה את מדינת ישראל".

גם העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט בירך את אידר ואמר: "דרור ימשיך לעשות בפלטפורמה מכובדת אחרת את מה שהוא יודע לעשות כל כך טוב: להגן על שמה הטוב וצדקת דרכה של מדינת ישראל".

דרור אידר שגריר איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד