ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
למרות האבטחה

מחדל חמור: כך פרצו למשרד ראש הממשלה

עשרות גמלאי המשטרה ושירות בתי הסוהר פרצו בשעות הצהרים (רביעי) לחצר משרד ראש הממשלה בירושלים • השר לבטחון פנים גינה את ההתפרעות, אך טוען "נעשה להם עוול"

מחדל חמור: כך פרצו למשרד ראש הממשלה
גמלאי המשטרה בדלת משרד ראש הממשלה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

עשרות גמלאי המשטרה ושירות בתי הסוהר פרצו בשעות הצהרים (רביעי) לחצר משרד ראש הממשלה בבירה, במחאה על הכוונה להמשיך את אפלייתם לעומת אלו של משרתי הקבע בצה"ל.

המוחים קראו קריאות כנגד ממשלת ישראל וראש הממשלה, בשל ההחלטה להעביר הצעת מחליטים בישיבת הממשלה, אשר מחריגה את השוטרים, הסוהרים והגמלאים מתוספת אי הביטחון התעסוקתי המשולמת לצה"ל מזה 12 שנים.

המפגינים חסמו את הצומת המובילה למשרד ראש הממשלה והבעירו צמיגים במקום. שרי הממשלה התבקשו שלא להגיע לישיבת הממשלה, בשל ההפגנה הסוערת שהתקיימה במקום.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן התייחס למחאת גמלאי המשטרה. בפתח ישיבת הממשלה גינה ארדן את המקרה, אך הוסיף כי "נעשה להם עוול קשה ביותר. מדובר בתוספות שכר שבדין מגיעות להן, על פי פסיקת בית הדין לעבודה".

ממשרד ראש הממשלה נמסר בעקבות הפרת הסדר של גמלאי המשטרה, כי "קב"ט משרד ראש הממשלה אביעד פייגין הגיש תלונה רשמית למשטרת ישראל בעקבות הפרת סדר ופריצה לשטחי משרד רה"מ" בהודעה נמסר גם כי "קב"ט משרד ראש הממשלה דורש מהמשטרה לחקור באופן מיידי את הנושא ולנקוט בכל האמצעים כדי להביא לדין את הפורצים למתקן ואת העוברים על החוק במסגרת ההפגנה. האירוע יתוחקר ויופקו הלקחים הנדרשים".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד