י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בש"ס פתחו את המטה:

הרל"ש יקודם - הרשימה תתחלף בצעירים

השעון מתקתק: בש"ס מתחילים לפעול למען הבחירות המקומיות והחלו לפתוח את המטות • הפתעת הבחירות היא הרל"ש של אלי דדון, יעקב זכריהו, שייכנס לרשימה ויכהן כחבר המועצה • כל הפרטים

הרל"ש יקודם - הרשימה תתחלף בצעירים
צילום: השוטרים מגנים על מסתננים מול המפגינים

השעון מתקתק: בזמן שב'דגל התורה' ממתינים להכרעות גדולי ישראל בשלל נושאים, בש"ס מתחילים לפעול למען הבחירות המקומיות והחלו לפתוח את המטות.

הבוקר (רביעי) פתחו חברי ש"ס בבני ברק את מטה הבחירות המקומי והשיקו את קמפיין הבחירות שילווה את הסיעה הבני-ברקית לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד פחות מ-60 יום.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרשימה הבני-ברקית תעבור כמה שינויים משמעותיים, כאשר יו"ר הרשימה, אלי דדון, יישאר במקומו וינהיג את הסיעה, ולצידו יתקדם חבר המועצה גדליהו בן שמעון.

הפתעת הבחירות היא הרל"ש של אלי דדון, יעקב זכריהו, שמוכר בעיר כאיש מעש שייכנס לרשימה ויכהן כחבר המועצה, תוך שהוא יוצב במקום השלישי והמכובד ברשימה.

בנוסף, מסתמן כי שאר חברי המועצה יוחלפו במהלך הקדנציה הקרובה בנציגים רעננים וצעירים, אולם עדיין לא ברור מי והאם כולם אכן יודחו.


במהלך פתיחת המטה היום אמר חה"כ מיכאל מלכיאלי כי ״השר דרעי אומר כל הזמן מי שיוכיח עבודה ופעילות יקודם. מינוי יעקב זכריהו מוכיח את זה. יש פה בב״ב פעילות חסרת תקדים של נציגי ש״ס".

לדבריו, "זה עוול שהציבור לא יודע מזה. יהיה בב״ב לא פחות מ- 7 מנדטים לש״ס".

בחירות ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד