י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התיעוד שגרף 4 מיליון צפיות

צפו: מה גרם לבחור החרדי לשרוף נעליים

בחור חרדי אמריקאי הצטרף למחאת רשת נגד חברת הנעליים המפורסמת בעולם והעלה תיעוד, בו הוא נראה שורף כמה זוגות נעליים | התיעוד גרף מעל 4 מיליון צפיות • צפו

צפו: מה גרם לבחור החרדי לשרוף נעליים
הבחור שורף נעלי NIKE במחאה

בחור חרדי העלה לרשת תיעוד, בו הוא נראה שורף את הנעליים שלו, במחאה על כך שחברת הנעליים המפורסמת בעולם - 'nike' (נייק), בחרה בשחקן הפוטבול לשעבר קולין קאפרניק לפרזנטור שלה, שיוביל את הקמפיין החדש - המציין 30 שנה לסלוגן המוכר 'Just do it'.

הסיבה למחאת הבחור באה, לאחר שהשחקן הוביל מחאה של שחקנים שישבו בעת השמעת ההימנון האמריקאי, במחאה על הגזענות המשטרתית כלפי שחורים, והיד הקלה על ההדק כשזה מגיע למעצר של שחורים.

השחקן קאפרניק עורר סערה גדולה בארה"ב ונחשב בעיני תומכי טראמפ (63 מיליון מצביעים) לבוגד.

לפני כמה ימים שרף אדם אנונימי את הנעליים שלו מתוצרת 'נייק', במחאה על כך שהיא בחרה לפרזנטור את השחקן שגרם לביזוי ההמנון, הסרטון שהעלה לטוויטר זכה ליותר מעשרה מיליון צפיות.

המחאה התפשטה והפכה לגימיק. בחור ישיבה אמריקאי העלה גם הוא תיעוד, שבו הוא נראה שורף כמה זוגות נעליים מתוצרת 'נייק', התיעוד הגיע עד היום לארבעה מיליון צפיות, לאנשי החברה המחאה לא גרמה לשנות את ההחלטה שלה, אך הם הגיבו על תופעת שריפת הנעליים, ואמרו "תאמין במשהו גם אם זה אומר להקריב הכל".

הנשיא טראמפ כמובן לא נשאר חייב, ותקף כמה פעמים את השחקנים וקרא לקבוצות לזרוק את השחקנים המוחים מהמגרשים, השחקן קאפרניק עצמו לא קיבל זימון לאף אחת מקבוצות הפוטבול לעונה הקרובה שתחל הלילה, כנראה שהקבוצות לא רוצות לקחת סיכון, שכמות המנויים תרד להם פלאים עם נוכחותו של השחקן השנוי במחלוקת.

בחור ישיבה נייק מחאה שריפה נעליים המנון אמריקאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד