י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקראת ראש השנה

הפוסק מירושלים חיזק את ילדי לוד צפו

עצרת חיזוק מרגשת לקראת יום הדין נערכה בבית הספר וחטיבת הביניים של רשת 'שובו' בלוד, בראשות הפוסק הגאון רבי בן ציון הכהן קוק שהגיע במיוחד למסע חיזוק יחד עם רבני רשת החינוך 'שובו'

הפוסק מירושלים חיזק את ילדי לוד צפו
הגרב"צ קוק במסע חיזוק בלוד צילום: באדיבות המצלם

עצרת חיזוק מרגשת לקראת יום הדין נערכה בבית הספר וחטיבת הביניים של רשת 'שובו' בלוד, בראשות הפוסק הגאון רבי בן ציון הכהן קוק שהגיע במיוחד למסע חיזוק יחד עם רבני רשת החינוך 'שובו'.

מאות התלמידים, שבאים מביתם שאינם שומרי מצוות, לצד צוות בית הספר, המתינו נרגשים לרב קוק נושאים בידיהם דגלים בפתח בית הספר, שם התקבל בשירת ימים. לאחר מכן עברו כל תלמידי בית הספר לחלוקת דבש ולברכת שנה טובה מהרב.

לאחר הביקור בבית הספר היסודי ביקר הגרב"צ בחטיבת הביניים כשאת פניו קיבלו ההנהלה ונציגי ההורים בברכת ברוכים הבאים בשם השם.

הרב קוק דברים נרגשים במעלת הימים הקדושים. "אתם הנחת והשמחה של הקדוש ברוך הוא, התפילות הטהורות שלכם פותחות שערי שמים". בסיום דבריו עברו התלמידים לברכה.

בסופו של הביקור המרגש, חיזק הגרב"צ בדברים קצרים את הצוות החינוכי המסור: "אשריכם. אתם מוציאים אותנו ידי חובה, כי מה שבתי הספר של שובו' פועלים ועושים בכל רחבי הארץ היא למעשה חובה המוטלת על כל יהודי".

הרב בן ציון הכהן קוק חיזוק לוד שובו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד