י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דייטש מנצח?

הסקר קובע: ראש עיר חרדי בירושלים

על פי סקר קמיל פוקס, המועמד החרדי יוסי דייטש לא רק מנצח בסיבוב ראשון עם יותר מ 40 אחוז, גם בסיבוב שני, מנצח כל אחד משלוש המועמדים; ברקוביץ, אלקין וליאון. בסקר שנערך בקרב 620 נשאלים, ובמהלכו נבדקו כל האופציות האפשריות בבירה

יוסי דייטש. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90
יוסי דייטש. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90

על פי סקר קמיל פוקס, המועמד החרדי יוסי דייטש, במידה ויציג מועמדותו לראשות העיר ירושלים, לא רק מנצח בסיבוב ראשון עם יותר מ 40 אחוז, גם בסיבוב שני, מנצח כל אחד משלוש המועמדים; ברקוביץ, אלקין וליאון. בסקר שנערך בקרב 620 נשאלים, ובמהלכו נבדקו כל האופציות האפשריות בבירה.

דייטש זוכה ל 41 אחוזי תמיכה במרוץ של שבעה מתמודדים, (אפשטיין לא נבדק) ו-45 אחוזי תמיכה, במירוץ משולש מול אלקין 25% וברקוביץ 30%, בהנחה שליאון פורש מהמירוץ, זאת בהתאם להמשך הדישדוש שלו באחוזי התמיכה - גם בסקר זה.

במידה וליאון נשאר במירוץ משולש ואלקין הוא זה שפורש, דייטש נוסק ל 47 אחוזי תמיכה. ברקוביץ 36% וליאון עם 17% בלבד.

הנתונים המפתעים בסקר, מגיעים בשלב הדו קרב - סיבוב שני. בסיטואציה בה דייטש מתמודד מול כל אחד מהמועמדים, הסוקר קמיל פוקס מצא שדייטש מנצח את כולם.

מול ברקוביץ זוכה ל 59 אחוזי תמיכה, עם כ 20 אחוזי תמיכה מחוץ למגזר החרדי. מול אלקין ל 56%. מול ליאון, התוצאה מוחצת עוד יותר 70% תמיכה בדייטש.

יצויין כי נקודת ההנחה המרכזית עליה נשאלו הנסקרים בסקר זה, היא: בהנחה וישנה אחדות חרדית בתמיכה ביוסי דייטש, כיצד הייתם מצביעים.

כמו כן, סיכום האחוזים הוא בקרב בעלי הדעה, כלומר אלו הבטוחים כבר כעת בהצבעתם - כ 70 אחוז מהמשתתפים בסקר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד