י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נאום החמוצים 2

ביבי: הפרשנים מסתירים מידע חיובי מהציבור

במהלך נאומו בכנס 'הליכוד' אמר נתניהו: "89 אחוזים אמרו שהם מרוצים לחיות בישראל. זה היה צריך לפתוח חדשות. ראיתם את זה אצל הפרשנים החמוצים?" • ואת איזה שר נתניהו "שכח" להזכיר בנאומו?

ביבי: הפרשנים מסתירים מידע חיובי מהציבור
נתניהו בכנס הליכוד הערב צילום: תומר ניוברג, פלאש 90

בשונה מהנאום בשנה שעברה, השנה ראש הממשלה בנימין נתניהו שמר בנאומו על ארשת ממלכתית יחסית. עם זאת, הוא לא ויתר וגם השנה ותקף שוב את התקשורת הממסדית.

"89 אחוזים אמרו שהם מרוצים לחיות בישראל. זה היה צריך לפתוח את החדשות", אמר נתניהו הערב (חמישי) בכנס 'הליכוד' המסורתי שהתקיים בגני התערוכה בתל-אביב. נתניהו שב ותקף: "ראיתם את זה אצל הפרשנים החמוצים?".

"השנה ייסעו יותר מארבעה מיליון ישראלים לחוץ לארץ", אמר נתניהו. "גם בתיירות יש שיא של כל הזמנים. התיירים מגיעים, רואים את הכבישים, הרחובות והבנייה, רואים שאנחנו מחברים את המרכז לפריפריה".

נתניהו התייחס גם ליחסים הדיפולמטיים של ישראל מול מדינות העולם. "רק השבוע היו כאן מנהיגים מאלבניה, גרמניה, בולגריה ונשיא הפיליפינים. גילית שלבתו קוראים שרה, ולנכדו קוראים יאיר. איזה עולם! היחסים עם ארצות הברית רק הולכים ומתהדקים, ואנחנו מעריכים את העמדה האיתנה בהעברת השגרירות, בנושא איראן ואונר"א".

"אנחנו מדורגים כמעצמה וככוח עולמי עולה", אמר. "השבנו לעצמנו קודם כל את היכולת להגן על עצמנו בכוחות עצמנו - מול כל איום. אנחנו מכים באויבינו, שומרים על הביטחון בנחישות ובהצלחה. נמשיך להנהיג את המדינה לעוד הרבה שנים, לטובת ארצנו".

מי שעקב אחרי נאום נתניהו גילה כי הוא דווקא ידע לשבח את כל שרי הליכוד, למעט שר אחד - השר גלעד ארדן, השר האחראי על המשטרה, שכידוע - עסוקה עד מעל לראש בשלל תיקיו של ראש הממשלה.

בנימין נתניהו הליכוד הרמת כוסית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד