י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
גבאי מסתבך

מדבר כמו מאפיונר: "אם אני נופל, אני לוקח איתי את כולם"

על רקע הירידה בסקרים - ח"כים מהמחנ"צ זועמים על היו"ר גבאי לאחר שאמר להם: "אם אני נופל למטה, אני לוקח את כולכם איתי" • לדבריהם, מדובר ב"איומים של מאפיונר ולא בשיח של ראש מפלגה" • גבאי: "לא היה ולא נברא"

מדבר כמו מאפיונר: "אם אני נופל, אני לוקח איתי את כולם"
יו"ר העבודה, גבאי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע הירידה בסקרים: אחד הח"כים, שתמך בעבר ביו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, אמר בשיחה ל"מעריב" כי גבאי "רוצה לשנות את אופי המפלגה".

לדברי אותו ח"כ: "ממפלגה דמוקרטית בה יש פריימריז הוא רוצה להפוך אותה למפלגת כחלון 2, כזאת שבה היו"ר הוא זה שקובע כמו ביש עתיד וכמו בישראל ביתנו".

כשפנו אל גבאי ח"כים בכירים בטענה שהמהלכים שהוא עושה מזיקים לו ולמפלגה השיב גבאי: "אל תטעו, אתם כנראה לא הבנתם, אם אני נופל למטה, אני לוקח את כולכם איתי".

לדברי הח"כים מדובר ב"איומים של מאפיונר ולא בשיח של ראש מפלגה". עוד נטען כי לאחר שהצליח להסתכסך עם רבים מחברי הכנסת במפלגה, כעת גבאי מבקש ליישר את ההדורים עמם כדי שיתמכו בו.

אחר מחברי הכנסת הסביר לעיתון כי התכווצות כוחה של המפלגה בסקרים דווקא משרתת את גבאי. "במקרה כזה של 10 מנדטים, גבאי ולבני עם הסכם ביניהם באותם 10 מקומות יש עוד שני אנשים שגבאי ישריין לתוך הרשימה ובעצם הוא שולט על כמעט 50% מהרשימה".

לטענתו, גבאי "יוכל לבוא עם הרשימה הזאת לנתניהו, לקבל שניים שלושה משרדים, ויוכל לשלוט בשאר חברי הכנסת ביד רמה. עדיף לו 10 שהוא שולט בהם מאשר 20 ומשהו 'טרולים' ש'מפריעים' לו לשלוט. זה חד משמעי הרס של מפלגת העבודה. בקצב הזה אני לא רואה איך גבאי מגיע לבחירות".

בתגובה לדיווח שפורסם ב"מעריב", נמסר מלשכת גבאי: "לא היה ולא נברא".

אבי גבאי המחנה הציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד