י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתחילים שנה עם בעיות

לאחר התקלה הרביעית, פלאפון הודיעה: "חוזרים לתפקוד תקין"

עוד תקלה ברשת פלאפון: לקוחות החברה התלוננו הבוקר שוב על קשיים בהוצאת וקבלת שיחות לאחר שרק אתמול סיימה החברה לסדר את התקלה ה-3 בשבועיים האחרונים  

לאחר התקלה הרביעית, פלאפון הודיעה: "חוזרים לתפקוד תקין"
חברת פלאפון צילום: פלאש 90

בפעם הרביעית בשבועיים האחרונים, דיווחו הבוקר לקוחות 'פלאפון', על אודות תקלות והפרעות בקבלת והוצאת שיחות, זאת לאחר שרק לפני שעות ספורות דיווחה החברה על סיום הטיפול בתקלה דומה שהתרחשה אמש.

בעמוד הפייסבוק שלה, דאגה החברה להסביר, כי מדובר בתקלה נקודתית וכי היא מטפלת בבעיה: "לקוחות יקרים, בדקות האחרונות נרשמו שיבושים נקודתיים ברשת פלאפון. צוותי ההנדסה ומומחים מחברת HP מנטרים את הרשת ובוחנים את האירוע. נעדכן בקרוב. מתנצלים על אי הנוחות".

מספר שעות לאחר פרוץ התקלה הודיעה החברה כי סידרה את רוב הבעיות: "הרשת חוזרת בהדרגה לתפקוד תקין.
בוצעו פעולות להורדת עומסים והשיבושים הצטמצמו. צוותי הנדסה ומומחים ממשיכים לנטר ולייצב את הרשת".

לקוחות החברה לא אהבו את התקלה הנוספת ותקפו אותה על גבי עמוד הפייסבוק שלה, כשרבים מהם מבטיחים כי יעברו חברה בעקבות התקלות המרובות: "כל היום תקלות אצלכם, זה בלתי נסבל", כתב אחד מהלקוחות שהבטיח: "היום אני וכל המשפחה שלי עוברים חברה. כמה אפשר?" ולקוח נוסף כתב בהומור שחור: "מי שמנוי בפלאפון פראייר, תחזיקו יוני דואר בבית כדי שתוכלו לפחות לשלוח הודעות".

כזכור, לפני כשבועיים אירעה תקלה ארצית בחברת פלאפון בשל שדרוג מערכות שהיא מבצעת. התקלה נמשכה שעות ארוכות מאוד והפיצוי שקיבלו הלקוחות היה מביש לטענתם. מאז כאמור ספגו לקוחות החברה עוד שתי תקלות, כשהאחרונה שבהם אתמול, והיום תקלה נוספת.

רשת פלאפון תקלה פיצויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד