י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הישגים מרשימים לבוגרי מסלולי התואר בקריה החרדית 'אונו'

בחודש האחרון התקיימו טקסי סיום מרגשים של מאות הבוגרים הטריים ומסיימי התואר בקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו

הישגים מרשימים לבוגרי מסלולי התואר בקריה החרדית 'אונו'
צילום: יחץ

בטקסים אלו חולקו התארים לכל המסיימים בהצלחה את לימודיהם (וביניהם עשרות מצטיינים), אשר מצטרפים למשפחת אלפי הבוגרים של הקמפוסים החרדיים אונו, שכבר השתלבו בתפקידים משמעותיים, עושים חיל בעבודתם וזוכים לפרנסה מכובדת.

"אני מתרגש בכל פעם מחדש" אמר פרופ' יובל אלבשן – דיקן הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו, "לראות את הבוגרים והבוגרות שלנו מהמגזר החרדי בסיימם את הלימודים. הרצינות וההשקעה שלהם ניכרת לאורך כל הדרך: החל מתקופת הלימודים, המשך בסיומם בהצלחה, ועד להישגים מרשימים של השתלבות במקומות עבודה נחשבים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. הרצינות וההצלחה בולטים במיוחד על רקע שלל האתגרים עמם הם מתמודדים: רובם ככולם נשואים ובעלי משפחות וילדים, עובדים במשרה מלאה ויחד עם זאת- מסיימים את לימודיהם ואף בהצטיינות, ואפילו יתרה.

כיום ניתן לראות את הבוגרים החרדיים שלנו בכל מוקדי ההשפעה במדינת ישראל: בפרקליטות, בבתי המשפט, בעיריות, בלשכות השרים והח"כים, במשרדי עוה"ד הגדולים ועוד".

מיד לאחר החגים מתחילה שנת לימודים חדשה בקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו באור יהודה ובירושלים. תחומי הלימוד מגוונים וכוללים: מנהל עסקים בהתמחויות שונות, משפטים, חינוך וחברה, השלמה לתואר בחינוך וכן מקצועות הבריאות- קלינאות בתקשורת וריפוי בעיסוק.

זה הזמן להתחיל את מסלול ההצלחה שלכם, לקבל ייעוץ על מסלול לימודים שיתאים לכם ובע"ה – לקצור את הפירות בעוד כשלוש שנים!

לפרטים ולקביעת פגישת ייעוץ

072-393-0412 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד