י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הזנחה, תנאים קשים > תיעוד

מעצר "נשות הטליבאן" שחטפו את ילדיהן

חרדים סייעו בחילוץ הילדים מהדירה בשכונת מקור ברוך, לאחר שהוסתרו על ידי האמהות המשתייכות לנשות השאלים המכונות גם "טליבאן" • צפו בתיעוד שפורסם בחדשות 'כאן'

מעצר "נשות הטליבאן" שחטפו את ילדיהן
נשות הטליבאן צילום: מתוך הוידיאו

חרדים סייעו בחילוץ הילדים מהדירה בשכונת מקור ברוך, לאחר שהוסתרו על ידי האמהות המשתייכות לנשות השאלים המכונות גם "טליבאן", כך דווח הערב ב'כאן חדשות'.

בתיעוד שהביא עקיבא ווייס, נראים שוטרים סמויים מלווים את אחת החשודות מיד לאחר מעצרה, בנוסף גם שוטרת סמוייה צמודה לחשודה. בתיעוד נראה גם סיוע של חרדים בחילוץ הילדים מהדירה בה שהו.

"נשים יכולות ללכת בצורה שונה, זה לא עילה להפיל עליהן כל מיני תיקים, להעליל עליהן כל מיני עלילות" אומר עו"ד איתמר בן גביר שמייצג את אחת מהן.

"מדובר בסכסוך בינן לבין הבעלים שלהן. אפשר לא לאהוב אותן, אפשר לחשוב שהן מחמירות מאוד, אפשר לחשוב הרבה דברים. אבל זה לא פלילי".

לדברי בן גביר, מדובר בהתנכלות של המשטרה כלפי הנשים המשתייכות לקהילה המכונה "כת השאלים". לדבריו, השיא היה כאשר הפשיטו את הנשים בבית המעצר.

"פגיעה קשה מאוד בצניעות של אותן נשים, שכל כך מקפידות על הצניעות שלהן", כפי שדווח ב'בחדרי בשבוע שעבר, גם בבית המשפט אלו חבשו משקפי שמש מתחת ל'שאל'.

בן גביר הוסיף בשיחה לעקיבא ווייס ב'כאן חדשות' כי בכוונתו להגיש תביעה אזרחית נגד המשטרה ונגד שב"ס.

כת השאלים נשות הטליבאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד