ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לא מתרגש מהרמטכ"ל לשעבר

ח"כ דוד ביטן: "עם גנץ, בלי גנץ - נתניהו חזק"

בראיון לערוץ 20 אמר הערב יו"ר הקואליציה לשעבר, ח"כ דוד ביטן: "עם גנץ, בלי גנץ - נתניהו חזק והליכוד חזק" • הדברים נאמרו על רקע הדיווח ולפיו גנץ יקים רשימה עצמאית לכנסת

 ח"כ דוד ביטן: "עם גנץ, בלי גנץ - נתניהו חזק"
מרים אלסטר, פלאש 90

הערב התראיין יו"ר הקואליציה לשעבר, ח"כ דוד ביטן, לערוץ 20 והתייחס לאפשרות שהרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ייכנס לפוליטיקה. כשנשאל "האם לדעתך הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ יהיה חלק מתנועת 'הליכוד'?", השיב: "לא נראה לי".

ביטן הוסיף: "האמת, שבניגוד לאחרים אני לא מתרגש מזה שאולי יבוא או לא יבוא. קודם כל אני רוצה לדעת מה עמדותיו. זה יותר חשוב לי מכך שהוא היה הרמטכ"ל או לא היה".

עוד אמר ביטן כי "כבר היו לנו בעבר אנשים שהגיעו לליכוד והעמדות שלהם לא תאמו את הליכוד ורק היה מזה אכזבות גדולות".

באשר לדיווח שהובא היום ולפיו גנץ מתכוון להקים מפלגה חדשה, אמר ביטן: "שמעתי בדרך שהוא מתכוון להקים רשימה עצמאית. אני חושב שלא צריך להתעסק בגנץ, צריכים להתעסק בעצמנו. עם גנץ, בלי גנץ - נתניהו חזק בפני עצמו, הליכוד חזק בפני עצמו".

כזכור, מוקדם יותר דווח כי הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, נוטה להיכנס לזירה הפוליטית ולהקים לשם כך רשימה חדשה בראשותו ולא ברשימה קיימת. כך דיווח הערב הפרשן הפוליטי של חברת 'החדשות', עמית סגל.

על פי הדיווח, הרמטכ"ל בדימוס נוטה להקים רשימה בראשותו ולא להצטרף בשלב הזה למפלגה קיימת. ההערכה היא שהוא מעוניין להתמנות לתפקיד בכיר ולא להתחיל תהליך שייגמר בתפקיד שר זוטר או ח"כ מן המניין.

ההנחה שם היא, שגבאי ולפיד יתקשו להצטרף לממשלה. רשימה חדשה גם לא מסכלת את האפשרות למו"מ עם מפלגות אחרות במעלה הדרך לבחירות.

נזכיר, כי בשבועות האחרונות, דווח כי גנץ מנהל מו"מ עם אבי גבאי ועם יאיר לפיד בכדי להצטרף למפלגתם. פרסום אחר דיווח כי גבאי בכלל מתכנן את צעדיו לעבר מפלגת השלטון - הליכוד.

דוד ביטון בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד