י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בגלל חשד לגניבת טלפון

היכו באכזריות את חברם וירצו עונש מאסר

חשדו שאדם גנב מהם מכשיר טלפון והיכו אותו עד שאיבד את הכרתו. בית המשפט גזר על השניים 40 ו-24 חודשי מאסר

 היכו באכזריות את חברם וירצו עונש מאסר
אֵלֶּה מעץ צילום: pixabay

סמוך למגרש הכדורגל בשכונת שיח ג'ראח בירושלים, התיישבו ארבעה חברים בשלהי 2017, שתו אלכוהול ובשלב מסויים אחד החברים עזב וזמן קצר לאחר מכן אחד החברים חשד כי זה שעזב - גנב את הטלפון שלו. 

שניים מהנוכחים, אחד מהם בעל המכשיר, תפסו את החשוד, היכו אותו באגרופים בכל חלקי גופו, בעטו בראשו, הרימו והטיחו את גופו בקרקע - עד שאיבד את הכרתו. על פי כתב האישום, גם אז המשיכו להכות אותו באכזריות. הפשיטו אותו ואחד מהם אף הטיל את מימיו עלי הפצוע חסר הישע. כתוצאה מכך סבל המתלונן מחבלות בראשו ופגיעות נוספות והיה מאושפז בבית חולים במשך כמה ימים. השניים, תושבי מזרח ירושלים, הורשעו בגין עבירות שביצעו.

השופט אלכנסנדר רון מבית המשפט המחוזי בירושלים, גזר 40 חודשי מאסר בפועל על אחד הנאשמים ו-24 חודשי מאסר בפועל על נאשם נוסף וכן פיצוי כספי למתלונן בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות. 

בגזר הדין ציין השופט כי "אין במוקד פרשה זו אך אלימות, אלא שהיה במעשי הנאשמים גם כדי לשקף ברוטליות, אכזריות, ואלימות פרועה ומתמשכת כלפי מי שנתפס קודם לכן כחברם. ייתכן, שנעשו המעשים בעוד הנאשמים שתויים. אך גם בהינתן כך, אין בדבר כדי להצדיק דבר, ואין בכך כדי להוביל להקלה בדינם. על הפרק עבירות חמורות הטעונות ענישה הולמת וממשית".

מזרח ירושלים שיח ג'ראח גזר דין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד