ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שתו לשוכרה בגינה

תושבי העיר החרדית חשודים בפגיעה בנערה

שני צעירים כבני 20 תושבי ביתר עילית חשודים כי שתו לשוכרה יחד עם בת 19 בגינה בעיר, אז ביצעו בה את זממם • מעצרם הוארך עד ליום ראשון אז אמורים להגיש נגדם כתב אישום

תושבי העיר החרדית חשודים בפגיעה בנערה
גינת משחקים צילום: pixabay

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: שני צעירים תושבי ביתר עילית חשודים כי לאחר ששתו לשוכרה בגינה בעיר, פגעו קשות בנערה בת 19 תושבת העיר.

משטרת מחוז ש"י הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בירושלים, הצהרת תובע נגד שני חשודים בשנות ה-20 תושבי ביתר עלית, בחשד לביצוע עבירות חמורות ואסורות בנערה תושבת העיר.

החקירה נפתחה לאחר שלפני מספר ימים התלוננה צעירה כבת 19 על שני חשודים שבניהם קיימת היכרות מוקדמת, שפגעו בה בניגוד להסכמתה ורצונה.

מחומרי החקירה עולה כי השלושה קבעו להיפגש בגן ציבורי בעיר, שם שתו אלכוהול. בשלב מסויים, כך על פי החשד, ניצלו את מצבה וביצעו בה עבירות חמורות האסורות על פי החוק ועל פי ההלכה המסורה לנו.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת - והיום הוגשה בבית משפט השלום בירושלים, הצהרת תובע נגד החשודים ומעצרם הוארך עד ליום ראשון הקרוב, לצורך הגשת כתב אישום.

עו"ד רועי פוליטי, המייצג את אחד החשודים אמר ל'בחדרי חרדים', כי "מדובר בצעירים נטולי עבר פלילי ששתו לשכרה וקיימו ביניהם מגע מוסכם, גם אם רווי אלכוהול, עליו כפי הנראה התחרט מאוחר יותר אחד הצדדים. סוגיית העילפון עדיין לא התבררה די צורכה, אבל קיום מגע כלשהן שלא בהסכמת המתלוננת מוכחש מכל וכל".

ובערת הרע מקרבך מעשים חמורים ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד