י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עימות פומבי

ארדן VS פרבר: 'אתה מחפש להכפיש אותי'

עימות חריף נרשם היום בין כתב החוץ באתר החרדי הגדול בעולם והשר לבטחון הפנים גלעד ארדן, סביב החקירה שנפתחה נגד גל הירש לאחר שמונה למפכ"ל המשטרה | הסיפור המלא

פרבר וארדן. צילום: roy alima פלאש 90
פרבר וארדן. צילום: roy alima פלאש 90 צילום: Roy Alima/Flash90

השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, הגיב בחריפות לציוץ של כתב החוץ באתר 'בחדרי חרדים', יענקי פרבר, בנוגע לחקירה שנפתחה נגד גל הירש שמונה למפכ"ל המשטרה והודח, ארדן תקף, "אתה מבקר אותי ומכפיש אותי".

הסערה החלה לפני 3 שנים, עת מונה גל הירש למפכ"ל המשטרה, לאחר חודש המינוי בוטל עקב חקירה שנויה במחלוקת שנפתחה נגד הירש, חקירה שלא העלתה דבר, ורק גרמה לעינוי דין. גל הירש היה מפקד עוצבת הגליל בזמן מלחמת לבנון השניה בשנת 2006. כוחות אפלים ניסו למנוע בכוח מהירש להתמנות למפכ"ל, כי חששו שהוא יחשוף מה הולך במרתפי המשטרה.

כתב החוץ של 'בחדרי' צייץ בחשבון הטוויטר שלו, ‏"איך במהלך כל נאומך היום ‎גלעד ארדן, לא הזכרת אפילו פעם אחת מי היה הבחירה שלך למפכ״ל, ולמה המינוי סוכל, למה עכשיו כשכבר גל היאש לא מאיים כמפכ״ל עתידי, למה לא סוגרים נגד הירש את החקירה?".

פרבר התכוון לנאום שנשא ארדן אתמול במהלכו הציג את המעומדים לתפקיד מפכ"ל המשטרה. השר ארדן הגיב, "מר פרבר היקר, אני מבין שבכל מצב ולא משנה מה אעשה או אגיד, אתה תמצא איך לבקר אותי או להכפיש. זה בסדר. רק תשתדל להפנות את שאלותייך לגורמים המתאימים. משך החקירה אינו בשליטתי אלא בפרקליטות ומשרד המשפטים. את צערי על החקירה של גל ומשכה הבעתי פעמים רבות והתחייבתי שתוקם ועדת חקירה לנושא".

פרבר הגיב לארדן, "‏‎‎אתה טועה, אני מאוד מעריך את זה שבחרת בהירש, אבל מאז הוא עובר ייסורים קשים, מישהו צריך להילחם את מלחמתו וזה אתה! הוא לא יכול להילחם הידיים שלו כפותות. אי אפשר לחכות לנצח לסיום חקירה. לך יש כוח, מה שהכי כאב לי בנאום שלך שלא הזכרת את הירש שהיה הנבחר שלך ואותו סיכלו לך. עד מתי?".

בשבועות האחרונים אזרחים פתחו ביוזמה לארגן הפגנה לטובת גל הירש, כשהמטרה של ההפגנה היא לדרוש את סגירת התיק נגד גל הירש, מי שעומד מאחורי היוזמה להפגנה הוא, נתנאל גלסנר, שאומר ל'בחדרי חרדים' כי "בינתיים אנחנו צוברים תאוצה עם מאות אנשים שאמרו שיגיעו להפגין נגד עינוי הדין שעובר גל הירש, אנחנו לא מפגינים בעד תפקיד כזה או אחר להירש, אנחנו מפגינים בדרישה לסגור את התיק שנפתח לפני שלוש שנים, נמאס מהסחבת המשפטית המיותרת, גל הירש נלחם בשבילנו, עכשיו אנחנו נלחם בשבילו".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד