י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מהלומות בימי התשובה

פיצוץ • "מסרים עם הרב יעקב קנייבסקי"

קרב המכתבים חוזר • סגן השר פרוש שיגר מכתב לח"כ גפני - לאחר שהמו"מ החשאי שוב נכשל • "זיהינו בוודאות שאינכם מוכנים לקיים איתנו את ההסכם בבית שמש, על כן אנו חוזרים על הודעתינו שאין לכם רשות להעמיד מועמד לראשות העיר אלעד בבחירות הקרובות" • המכתב המלא

פיצוץ • "מסרים עם הרב יעקב קנייבסקי"

הקרב בין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים' חוזר לאחר רגיעה של שבועיים. במכתב ששיגר סגן השר מאיר פרוש ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני - כותב פרוש כי אין לדגל רשות להעמיד מועמד לראשות העיר אלעד.

את המכתב שמובא כאן ב'בחדרי חרדים', פותח סגן השר פרוש כשהוא מאשים את 'דגל' בכך שלאחר אין ספור דרישות מ'שלומי אמונים' - 'דגל' לא השיבה והציגה את גרסתה, "בהמשך להתנהלות של החודשים האחרונים, לאחר אין ספור פניות והצעות שלנו לדון בהליך של בוררות, לצערנו לא נענינו על ידכם".

פרוש מוסיף ומאשים במכתבו: "לאחר י"ב אייר הודענו לכם בפגישות ובשיחות שההסכם בינינו מחודש תשרי תשע"ד שובש על ידי דגל התורה, במהלך החודשים שלאחר מכן, כאשר גם ההצעה וההסכם שהוכן באמצעות הגר"י סילמן שליט"א, שמונה על ידי דגל התורה לדון בבקשת רבנים וקהילות מהציבור הליטאי בנושא טובת העיר (וללא קשר לתביעות שלנו לגבי שיבוש ההסכם) נדחתה על ידכם משום מה, התרענו והצענו להתדיין בבוררות וגם על זה לא נענינו כאמור בחיוב".

המכתב לגפני

פרוש מאשר את עצם קיום המשא ומתן עם בכירי 'דגל התורה' בימים האחרונים כאשר לדבריו, "בשבועות האחרונים, היו חילופי מסרים עם הרב יעקב קנייבסקי שהגיע גם לשלב של החלפת טיוטות, אך לצערינו ביום רביעי האחרון, ד' תשרי בערב שלח לנו הנ"ל 13 שינויים על סעיפים שהיו בידיו וחלקם היו בידיו כשבועיים ולא קיבלנו הערות עליהם למרות שקיבלנו הערות על סעיפים אחרים".

פרוש הוסיף כי, "בשלב זה זיהינו בוודאות שאינכם מוכנים לקיים איתנו את ההסכם בבית שמש, על כן אנו חוזרים על הודעתינו שאין לכם רשות להעמיד מועמד לראשות העיר אלעד בבחירות הקרובות".

מאיר פרוש דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד