ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התושבים סובלים

זעם: 'חסמו לנו את הכביש בגלל סכסוך' • צפו

לפני יותר משבוע קרס הכביש כתוצאה מגשמים לא צפויים • התושבים הופתעו לגלות כי הכביש נסגר לתנועה וגורם לשיבושים קשים בסביבה • הסיפור המלא ותגובת העירייה

זעם: 'חסמו לנו את הכביש בגלל סכסוך' • צפו

תושבים במערב בני ברק, ברחובות עלי הכהן, רבי עקיבא, הרצוג, ורחובות סמוכים נוספים, הופתעו לגלות כי הכביש נסגר לתנועה. מדובר בכביש ברחוב עלי הכהן שהוא חד סטרי, והוא הכביש היחיד באזור שמאפשר גישה לרחוב רבי עקיבא.

לפני יותר משבוע קרס הכביש כתוצאה מגשמים לא צפויים, ובנוסף, כביש צדדי וחלק מהמדרכה סגורים גם הם, התושבים נאלצים לעשות סיבובים ארוכים בכדי לצאת לכביש הראשי. התקלה בכביש אף גורמת למצוקה כשרכב עם תו נכה וחניה מיוחדת, אינו יכול לחנות ליד הבית.

הגשם שהגיע במפתיע לפני ראש השנה, גרם למקלטים וחצרות סמוכים להתמלא במי ביוב, רכבים ניזוקו, אך החמור מכל, סגירת הכביש לכיוון הרחוב הראשי, שהובילה לפקקי ענק וקושי גדול לנהגים.

המפגע ברחוב עלי הכהן. צילום: אור מיכאלי 

תושבים שפנו ל'בחדרי חרדים' ביקשו להשמיע את זעקתם, לטענתם, התגלע סכסוך בין העירייה לחברה שבונה את תוואי הרכבת הקלה על ציר ז'בוטינסקי הסמוך, כל צד טוען שהוא איננו אחראי לתיקון הכביש.

מעיריית בני ברק הגיבו לפניית 'בחדרי חרדים'. אברהם טננבוים מזכיר העירייה ודוברה מסר כי, "העירייה תטפל בכביש בכל המהירות האפשרית, החברה שבונה את הרכבת חפרה לאורך הכביש מצד רחוב הרצוג, ועד לרחוב בר כוכבא, כשהחפירה מתנהלת מתחת הכביש לאורך ז'בוטינסקי, החברה לא לקחה בחשבון את הגשם שהגיע לפתע, מה שגרם לקריסת הכביש, העירייה תעשה מאמץ גדול לטפל בפתיחת הכביש, כשההוצאות יושתו על החברה של הרכבת הקלה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד