י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השתלחות בוטה

ברק: 'נתניהו בוגד בעם - כמו צ'אושסקו' הליכוד: זו הסתה לרצח

ראש הממשלה ושר הבטחון לשעבר, אהוד ברק, תקף הערב בחריפות (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו וערך השוואה בינו לבין ניקולאה צ'אושסקו, המנהיג הרומני שהוצא להורג בסוף המהפכה הרומנית | בליכוד הגיבו, "הסתה לרצח. ברק פשוט איבד את זה" | הסיפור המלא

ברק: 'נתניהו בוגד בעם - כמו צ'אושסקו' הליכוד: זו הסתה לרצח
פלאש90

ראש הממשלה ושר הבטחון לשעבר, אהוד ברק, תקף הערב (ראשון) במילים בוטות, את ראש הממשלה בנימין נתניהו וערך השוואה מקוממת בינו לבין ניקולאה צ'אושסקו, המנהיג הרומני שהוצא להורג בסוף המהפכה הרומנית. הדברים החמורים נאמרו במסגרת אירוע "ימי שאלה, ימי תשובה: חשבון נפש ציבורי במלאת 70 לישראל", שנערך בתל אביב.

"נתניהו מדרדר את המדינה לאבדון ואל השקיעה באמצעות מיעוט קיצוני, משיחי וגזעני", התבטא ברק, "הוא בוגד בעם, שאותו הוא צריך לשרת. נתניהו הוא צ'אושסקו. אלה שהעלו אותו, הם אלה שיורידו אותו. צריך ליצור חזון חדש, חזון אמת מול משיחי השקר. צריך להילחם על הבית".

מהליכוד נמסר בתגובה, כי "מיום ליום אהוד ברק מתגלה כתימהוני והזוי. דבריו נגד ראש הממשלה נתניהו הם הסתה לרצח. ברק פשוט איבד את זה".

אין זו הפעם הראשונה בה משתמש ברק במילים חריפות נגד ראש הממשלה, רק לאחרונה בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב, "הפור נפל. אלשיך נהג באומץ כשהמליץ להעמיד לדין את ראש הממשלה בשתי עבירות שוחד חמורות - וכעת משלם את המחיר. שום הדחה לא תימנע מהחשוד את דין השופט, או את דין הבוחר. בחלוף הזמן יתנשאו האמת והאינטגריטי של רוני אלשיך, מעל לדמותם הדוהה של הטייחים ומלחכי הפינכה בממשלה ומחוצה לה".

לא ברור אם מטרת ההתקפות היא לחזור לשיח הציבורי ולמרכז הבמה ואז להשתלב ברשימה כזו או אחרת לקראת הבחירות הקרובות, אולם אין ספק שאמירותיו הקשות כלפי נתניהו, רק מחריפות.

נתניהו בנימין נתניהו ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד