י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרב זילברשטיין בשיעור מיוחד למענה על שאלות מתנדבי איחוד הצלה בסניף בני ברק

השיעור השבועי של הרב זילברשטיין שליט"א הוקדש לשאלות ובירורים הלכתיים אותם הביא הרב סיני הלברשטאם רב סניף בני ברק

הרב זילברשטיין בשיעור מיוחד למענה על שאלות מתנדבי איחוד הצלה בסניף בני ברק
צילום: דוברות איחוד הצלה

בשבוע האחרון הקדיש הרב זילברשטיין את השיעור השבועי במרכז הרפואי מעייני הישועה לשאלות מתנדבי איחוד הצלה אשר הועלו בפניו מפי רב סניף בני ברק של איחוד הצלה הרב סיני הלברשטאם שליט"א.

את פתח שיעורו הקדיש הרב זילברשטיין על גודל הזכות של מתנדבי איחוד הצלה אשר הוא מכיר ומלווה את הפעילות והעלה על נס את ידידותו עם דוד הרב ומי ששימש כנשיא הצלה הגאון רבי משה הלברשטאם זצ"ל.

לאחר מכן במשך כשעה יחד עם מגוון הפרופסורים והרופאים דנו בשאלות שהוצגו והוכנו לרב ע"י נשיא הסניף הרב מרדכי ברזילי יחד עם מזכיר ועדת רבני הארגון הרב אברהם ישעיהו קרליץ ורכז ההלכה הארצי הרב נפתלי הלפרין.

את השיעור כמידי שבוע אירח נשיא המרכז הרפואי הרב ד"ר רוטשילד וכיבדו הנהלת הארגון בראשות המנכ"ל הרב משה טייטלבוים והנהלת הסניף בראשות אפי פלדמן.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טיטלבוים אמר "האמון הגדול לו אנו זוכים אצל גדולי ישראל אינו מובן מאליו כאשר בכל צעד וצעד אנו זוכים לליווי והכוונה צמודים.

היום העלנו בפני הרב הגאון הרב יצחק זילברשטיין שליט"א יחד עם רב הסניף הגאון הרב סיני הלברשטאם שליט"א מספר נושאים הנוגעים להתנהלות לקראת הימים הנוראים והחגים שאחריהם וקיבלנו הוראות ברורות אשר נעביר אותם דרך רכזי ההלכה לכלל המתנדבים."

עוד הוסיף טיטילבוים כי "כארגון המתנדבים החרדי הגדול בארץ תקופה זו הינה תקופה עמוסה ביותר, אלפי מתנדבי הארגון הפזורים בכל רחבי הארץ מוכנים ומצוידים בכדי לתת את המענה המהיר ביותר בכל מקרה חירום גם בתקופה זו. ומכאן גם קריאה לציבור לנהוג ביתר שימת לב בבניית הסוכה ובכל ההכנות לחג. בשם רבני הארגון והנהלת איחוד הצלה נאחל לכל בית ישראל חג סוכות שמח."

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד