י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרב על ירושלים

התגובות לדגל וש"ס: ליאון מברך, השאר פחות

משה ליאון מתמוגג מתמיכת דגל התורה וש"ס בו, אך עופר ברקוביץ וזאב אלקין, המתמודדים מולו, מגנים

התגובות לדגל וש"ס: ליאון מברך, השאר פחות
משה גולדשטיין

ליאון מברך, השאר פחות: משה ליאון שזכה לתמיכת דגל התורה וש"ס במועמדותו לראשות עיריית ירושלים הגיב הערב (מוצ"ח) כי "לאחר שזכיתי לאמונם של גדולי ישראל זצ״ל מרן הרב שטיינמן ומרן הרב עובדיה יוסף זצ״ל, בעבר, אני נרגש לקבל היום את תמיכת מרנן ורבנן גדולי התורה: הגאון רבי חיים קנייבסקי והגאון חכם שלום כהן שליט״א ואני מודה להם שנתנו בי את אמונם.

"התמיכה של תנועת ש"ס ושל תנועת "דגל התורה" בי", הוסיף, "מרגשת ומחממת את הלב, ונושאת בשורה בעבורי ובעבור תושבי העיר. תמיכה זו מצטרפת לתמיכתם של ציבורים גדולים ומגוונים בי, וללא ספק מהווה נדבך חשוב מאד בדרכי להיבחר לתפקיד ראש העיר. אני מלא תקווה ואמונה ומשוכנע שאוכל לדאוג לירושלים ולתושביה ובעזרת השם להחזיר אותה לימיה הגדולים. אני אוהב את העיר ואוהב את תושביה, ואעשה כל שביכולתי על מנת שלא לאכזב אותם ולהצדיק את התמיכה בי.

"אני מבטיח לכל תושבי העיר, על כל חלקיה וגווניה כי אהיה ראש עיר שדלתו ולבו פתוחים לכל, עם דאגה כנה לכל אחת ואחד מהתושבים ודאגה לחיים המשותפים של כולנו בעיר".

לעומת זאת, המועמד לראשות ירושלים עופר ברקוביץ הגיב בשלילה לידיעה ואמר כי, "אם ירושלים לא תהיה של כולם, היא פשוט לא תהיה. ליאון קיבל את התמיכה של שס ודגל התורה, ואלקין במרדף נואש אחר המפלגות החרדיות והעסקנים החרדים, אבל הציבור הירושלמי איתי".

עוד הוסיף: "אני מקווה שאגודת ישראל תצטרף לתמיכה בי ולחזית חרדית אחידה כפי שהיה בבחירות האחרונות. כולל ובפרט ידידי כאח לי סגן ראש העיר יוסי דייטש. מקומו של הציבור החרדי הוא איתי, עבדנו יחד בשת"פ מלא בחמש השנים האחרונות וכך נמשיך גם בחמש השנים הבאות לפחות".

עוד הוסיף ברקוביץ: "בעוד ליאון ואלקין מזניחים את הציבור הציוני, הדתי לאומי והחרדים העובדים והלא מיוצגים, ירושלים בראשותי תפעל בשותפות, לטובת כולם כולל כולם, זה לצד זה ולא זה על חשבון זה".

השר זאב אלקין הגיב כי, "אחרי שהכחישו והסתירו במשך חודשים ארוכים,נחשפה תכניתם של דרעי וליברמן שוב לנסות ולהשתלט על ירושלים ולהריץ שוב את משה ליאון שזוכה בכל הסקרים לתמיכה חד ספרתית של התושבים.

"לצערי,טובת ירושלים אינה עומדת לנגד עיניהם, אלא דילים פוליטיים ואינטרסים זרים המסכנים את עתידנו כאן בירושלים. דרעי וליברמן הם אלו שהפעילו לחץ אדיר כדי למנוע ממני להגיש את מועמדותי לראשות העיר ונכשלו. דרעי וליברמן הפעילו לחצים גדולים על ראש הממשלה כדי שלא יתמוך בי ונכשלו.
למה הם התאמצו כל כך לפגוע במועמדות שלי? כי הם יודעים, שאני המועמד היחיד שינצח אותם.

"עכשיו הזמן שלנו, תושבי ירושלים היקרים, חברים מכל המפלגות, להתאחד ולהוכיח להם כי הקומבינה הזאת לא תעבור".

מוניציפאלי 2018 משה ליאון זאב אלקין עופר ברקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד