ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חילופי מהלומות

אלקין וליברמן מתכתשים סביב ירושלים

מי זוכר שאתמול היינו בצום כיפורים? למחרת הודעת התמיכה של ש"ס ו'דגל' במשה ליאון, הרוחות סוערות. אלקין תוקף: "איווט, תהיה גבר ותגיד לירושלמים שהחלטת עם חברך אריה דרעי להשתלט על ירושלים בגלל אינטרסים זרים ודילים פוליטיים" | ליברמן: קח אחריות ותאמר 'נכשלתי'

אלקין וליברמן מתכתשים סביב ירושלים
אלקין, דרעי, ליברמן וליאון צילום: יונתן זינדל ומרים אלסטר, פלאש 90

על רקע ההודעה הדרמטית הקולות מתלהטים. המועמד לראשות העיר ירושלים השר זאב אלקין, מבהיר כי "יהיו התפתחויות בנושא כבר בשעות הקרובות". הוא אמר את הדברים בתגובה לתמיכת 'דגל התורה' וש"ס במועמד משה ליאון, שנתמך על ידי חבריו לממשלה, השרים אביגדור ליברמן ואריה דרעי.

בריאיון שהעניק השר אלקין לאמיר בר שלום בתכנית 'הבוקר הזה' בכאן רשת ב', תקף אלקין את השרים אביגדור ליברמן ואריה דרעי, שתומכים במוצהר ביריבו משה ליאון, והאשים אותם כי הם מנסים להשתלט על ירושלים באמצעות "בובה".

"במשך חודשים ניסו ליברמן ודרעי להסתיר את המעורבות שלהם, בניסיון להריץ את משה ליאון ולהשתלט על ירושלים. יש כאן בחישה בלתי פוסקת בניסיון לחזור על התרגיל מלפני חמש שנים – לקחת מועמד שאין לו תמיכה בציבור הירושלמי הרחב", טוען אלקין.

השר לענייני ירושלים, ציין כי התמיכה בליאון "הפיחה רוח חיים במועמדות שהייתה כמעט מתה". לדבריו, איווט ליברמן ואריה דרעי יעשו הכל כדי למנוע את המועמדות שלו; "אני לא חושב שזה אישי נגדי, אלא בגלל ההבנה שאני היחיד שיכול לנצח את הברית הזאת", אמר אלקין והוסיף כי יש "הרבה כוחות בעיר" שמנהלים איתו משא ומתן.

שר הביטחון אביגדור ליברמן לא נותר אדיש לשמע הדברים והגיב לאלקין מעל בימת גלי צה"ל: "אני לא מבין את הקיטורים שלו. קח אחריות ותאמר 'נכשלתי' אחרי שלא הצלחת לקבל את תמיכת הליכוד. צריך להפסיק עם הניסיונות של אדם שנכשל ומתחמק מאחריות, להדביק את האשמה על מישהו", כך ליברמן בראיון לירון דקל ועמית סגל בגל"צ.

אלקין הגיב לליברמן בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "איווט, תהיה גבר ותגיד לירושלמים שהחלטת עם חברך אריה דרעי להשתלט על ירושלים בגלל אינטרסים זרים ודילים פוליטיים על חשבון תושבי ירושלים. ליברמן ודרעי ניסו למנוע ממני להתמודד ונכשלו, הם ניסו למנוע מראש הממשלה לתמוך בי ונכשלו וגם עכשיו הקומבינה לא תעבור ואני אבחר לראש העיר".

בתוך כך, יו"ר מפלגת "יחד" ויו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי הבהיר בראיון שהעניק לרשת ב', כי "קרוב לוודאי שאתמוך באלקין, אתייעץ עם הרב מאיר מאזוז". 

בחירות בירושלים משה ליאון אריה דרעי דגל התורה זאב אלקין אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד