י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הקרב על הבירה

'הבית היהודי' הודיע: תומכים בזאב אלקין

בנט מחזק את המועמד לראשות העיר ירושלים, השר זאב אלקין ומצטרף למחנהו: "דווקא זאב, יידע להצעיד את ירושלים קדימה בהצלחה גם בעתיד. הבית היהודי מתייצבת לימינו ותפעל להצלחתו" | אלקין: ""תודה נפתלי היקר, יחד עם מחנה לאומי מאוחד נעשה את ירושלים חזקה יותר!"

'הבית היהודי' הודיע: תומכים בזאב אלקין
בנט, דרעי ואלקין במליאת הכנסת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חיזוק משמעותי לזאב אלקין במירוץ לראשות העיר ירושלים, בהודעה שפרסם היום (חמישי), הודיע יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, כי זאב אלקין הוא המועמד הראוי לכהן כראש עיריית ירושלים.

בנט הסביר בהודעה שפרסם כי "ידידי זאב אלקין הוא הבחירה הנכונה לציבור הירושלמי - איש לאומי בעל תפיסת עולם ימנית מובהקת, אשר פעל רבות למען עם ישראל ומדינת ישראל לאורך שנותיו הרבות בזירה הציבורית".

בנט הוסיף כי, "כשר לענייני ירושלים ומורשת פעל השר אלקין רבות לקידום מעמדה של עיר הבירה, ואני משוכנע כי ניסיונו הרב ישמש לו לעזר בהובלת העיר בשנים הקרובות".

"אלקין הוא איש ימין אידיאולוגי אשר מאמין בשלמות הארץ ומחזיק בערכים זהים לאלו של הציונות הדתית, אשר חבריה מהווים ציבור רחב ומשמעותי בעיר ירושלים, ולכן הוא המועמד הטבעי להביע בו את תמיכתנו, לצד תמיכה מוחלטת שלנו ברשימת הבית היהודי בראשות חגית משה", הסביר בנט.

בנט סיים את דבריו וציין כי אין לו ספק, "שדווקא זאב, כמי שמבין את המורכבויות והאתגרים עמם מתמודדת העיר בשנים האחרונות, יידע להצעיד את ירושלים קדימה בהצלחה גם בעתיד. הבית היהודי מתייצבת לימינו ותפעל להצלחתו".

ההודעה מגיעה לאחר הפרסומים אמש כי סיעות 'דגל התורה' ו'ש"ס', חתמו על מכתב תמיכה במועמד משה ליאון, דבר המחזק את מועמדותו.

בתגובה לתמיכת השר נפתלי בנט ו'הבית היהודי' בשר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים, הודה השר אלקין ואמר: "אני שמח על הצטרפותו של שר החינוך נפתלי בנט והבית היהודי לתמיכה הרחבה בי לראשות העיר ירושלים".

"אני רואה בשותפות עם הבית היהודי בירושלים חיבור ערכי ומשמעותי של ציבור גדול בעיר שתורם רבות לחיזוקה והתפתחותה של העיר, התמיכה של הבית היהודי מצטרפת לתמיכתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרי וחברי כנסת של הליכוד, ראש העיר היוצא ניר ברקת ועשרות אלפי ירושלמים מכל הציבורים בעיר חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים שטובת ירושלים עומדת לנגד עיניהם".

"תודה נפתלי היקר, יחד עם מחנה לאומי מאוחד נעשה את ירושלים חזקה יותר!", כך אלקין.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב להחלטה בחשבון הטוויטר שלו וצייץ, "הייתה לי דילמה אמיתית בין אלקין לדייטש. שניהם טובים וראויים ולכל אחד היתרונות שלו. אחרי מה שמסתמן כיציאה של דייטש מהמשחק, אלקין הוא הבחירה הטבעית של המחנה הלאומי להוביל את ירושלים בשנים הבאות. שילוב של אידיאולוגיה, כישורים וקשרים. בהצלחה".

זאב אלקין נפתלי בנט הבית היהודי בחירות בירושלים בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד