י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המצלמות תיעדו

אלמונים ריססו על ביתו של מזכיר ה'מועצת'

מצלמות האבטחה חשפו: בליל יום כיפור, הגיעו אלמונים, עטופים בטליתות ו'קיטלך', לביתו של מזכיר המועצת, הרב יעקב ולצר, והדביקו את דלת ביתו • החסידים ריססו באקדח סיליקון את דלת הבית והפיצו פאשקווילים מכוערים בגנותו, על רקע עריקתו לחצר האח הגדול | צפו בתיעוד

אלמונים ריססו על ביתו של מזכיר ה'מועצת'

אמש (רביעי) דיווחנו ב'בחדרי חרדים', על ההתנכלות הממושכת למזכיר 'מועצת גדולי התורה' החסידית, שמונה רק לאחרונה. בליל יום כיפור, כששבו מתפילת מעריב ו'כל נדרי' בהיכל בית המדרש הגדול, נדהמו הרב יעקב וולצר ובני משפחתו לגלות כי אלמונים הדביקו את מנעול דלת הבית בדבק מגע ובני המשפחה לא יכלו להכנס לבית.

בתיעוד וידאו ממצלמות האבטחה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ניתן להבחין בחסידים אלמוניים, עטופים בטליתות וב'קיטלך' לבנים, שיורדים במדרגות לביתו של מזכיר המועצת החסידית, הרב יעקב ולצר, ומדביקים את דלת ביתו. החסידים ריססו באקדח סיליקון את דלת הבית.

האלמונים לא הסתפקו בכך, בהמשך הלילה השליכו פשקווילים מכוערים בגנותו מסביב לביתו, ברחוב חזון איש 54 בבני ברק.

בנוסף, כפי שדווח אמש, לראשונה לאחר עשר שנים התפלל מזכיר המועצת בבית המדרש הגדול של חסידות ויז'ניץ בקריה בבני ברק וישב במתחם היוקרתי הנקרא "קרוב אליי", הסמוך לאדמו"ר ולאחר התפילה שוחח עם בניו. 

כזכור, רכבו של ולצר הושחת יממה לפני יום כיפור בחניית ביתו ברחוב חזון איש בבני ברק, על ידי אלמונים שניפצו את שמשות הרכב. 

לא ברור עדיין מי עומד מאחורי ההתנכלות למזכיר לאחר שכזכור נטש את חצר מרכז חסידי ויז'ניץ, למרות שהיה בקשר מצוין עם האדמו"ר הצעיר במשך ארבעים שנה ונחשב למקורבו.   

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד