י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חילול השבת

במשטרה נערכים להפגנה: "נפעל נגד אלימות"

דריכות בעיר התורה והחסידות: משטרת ישראל השלימה היערכותה לעצרת התפילה והפגנת הענק שצפויה להתקיים מחר, ליל שבת, בין השעות 18:00 בערב ועד השעה 21:00 בעיר בני ברק

במשטרה נערכים להפגנה: "נפעל נגד אלימות"
אילוסטרציה צילום: Gili Yaari/Flash90

דריכות בעיר התורה והחסידות: המונים צפויים ליטול חלק בהפגנת הענק נגד חילול השבת בעבודות בניית תוואי רכבת הקלה על ציר ז'בוטינקי, בפאתי בני ברק. במשטרה לא לוקחים סיכונים, כך לפי ההודעה שהתפרסמה. לפי ההודעה, משטרת ישראל השלימה היערכותה לעצרת התפילה והפגנת הענק שצפויה להתקיים מחר, ליל שבת, בין השעות 18:00 בערב ועד השעה 21:00 בעיר בני ברק, על כביש ז'בוטינסקי ועל כביש 4.

העצרת תואמה מול משטרת ישראל, אשר נערכת כמו לכל מחאה, הפגנה או תהלוכה במקצועיות ובהתאם למכלול הצרכים השונים. מאות שוטרים יתפרסו בצירים ובנקודות המשפיעות לאורך מתווה המחאה על מנת להבטיח את קיומה באופן התקין והבטוח שניתן.

בהודעה נמסר, "משטרת ישראל מכבדת את חופש הביטוי של כל אזרח החפץ בכך, יחד עם זאת, נדגיש ונחדד, כוחות המשטרה יקפידו לפעול נגד כל ביטויי אלימות, פיזית ומילולית".

"אנו ננקוט באפס סובלנות כלפי אלו שיבקשו להפר את הסדר הציבורי ועלולים יהיו להוות סכנה לשלומו של הציבור הרחב", הדגישו בהודעה.

מהמשטרה נמסר, אנו קוראים לכלל ראשי המחאה ולמשתתפים לגלות אחריות, ריסון ואיפוק על מנת להבטיח שכלל ביטויי המחאה ייעשו במסגרת החוק. חשוב שאיש לא ייפגע בגלל התלהטות יתר.

לגבי סגירת צירים באזור עדכנו במשטרה, לצורך קיום העצרת - ייסגרו החל מהשעה 18:00 בערב ועד השעה 21:00. רחוב ז'בוטינסקי מצומת בן גוריון ר"ג ועד היצירה כולל מחלף גהה, כביש 4 ממחלף אלוף שדה ועד מחלף ירקונים בשני הכיוונים.

כזכור, מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל', יצאה בקריאה לבוא ולהשתתף בהפגנה הגדולה, שמתוכננת בזמן כניסת השבת.

במכתב שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נכתב, "ימים קדושים אלו אשר הקדוש ברוך הוא קרוב לכל קוראיו שמענו מתוך דאגה עמוקה ולב כואב על חילול שבת בפומבי ומתוך התרסה בתוככי עיר התורה והחסידות - בני ברק, פינת יקרת שנוסדה ונבנתה מתוך מסירות נפש לה' ולתורתו".

חברי המועצת מוסיפים במכתב, "עם ישראל כולו עומד בין כסה לעשות ומתפלל לגאולה, ישועה ושנה טובה והלוא "אין ישראל נגאלין אלא בזכות השבת" אותה מתנה טובה שנתינה לעם ישראל מבית אוצר גנזיו של מי שאמר והיה העולם ובכוחה הגדול יכולה היא שתרחם".

בהמשך יוצאים האדמורי"ם בקריאה, "אנו פונים אל שלומי אמוני ישראל הדרים בבני ברק, לצאת בחובת מחאה על שם שמים שנרמס מעל ומתחת הארץ. וביום השבת הקרובה לסדר "הובו גודל לאלוקינו" להשתתף בתפילת רבים ברחובה של עיר, במקום בו מנסים רח"ל לרמוס את כבוד השבת ונותנה, ודברי חכמים בנחת נשמעים

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד