י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חרג ממנהגו

הגאב"ד קורא למחות: לעזרת השם בגיבורים

הגר"מ גרוס גאב"ד חניכי הישיבות, פרסם קול קורא להשתתפות במחאה הגדולה, בליל שבת בכביש גהה וז'בוטינסקי, בעקבות כריית הרכבת הקלה בשבתות

הגר"מ גרוס גאב"ד חניכי הישיבות
הגר"מ גרוס גאב"ד חניכי הישיבות

מכתב חיזוק למחאה הגדולה בליל שבת שתתקיים בבני ברק: גאב"ד חניכי הישיבות הגאון רבי מרדכי גרוס מגדולי פוסקי ההלכה בדורנו, כתב מכתב בו הוא קורא לקהילות חניכי הישיבות בבני ברק, לצאת לתפילת קבלת שבת כמחאה נגד חילול השבת. 

במכתבו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' הוא כותב: "אוי לנו שכן עלתה בימינו ובמקומנו, שהננו נצרכים להקהיל קהילות על כבודה של שבת הנרמסת בראש כל חוצות, "לכבוש המלכה עמי בבית" הוא בעיר תורה יראה וחסידות, איככה נחזה שיום המקודש מכל הרגלים וראש השנה ויום הכיפורים מתחלל בפרהסיה לידיעת כל".

"לכן" כותב הגאב"ד "יש לבוא לעזרת ה' בגיבורים הנלחמים בגבורת כח להיקהל ולעמוד על נשמותינו המשוסעת בפגיעה בשבת קדשנו".

בנוסף כותב הגר"מ גרוס כי המכתב נכתב באורח חריג מפני כבודה של השבת, "אבהיר בזה, כי מאז בעניי גדרתי גדר שלא לכתוב או לחתום בעניינים ציבוריים גם אם הם רוחניים, אך למען שבת מלכתא איכא כללא דמלכות פורצת דרך לכן חרכותי בקן קולמסא את אשר לבי יהמה". 

תוך כך, במשטרה פרסמו הסדרי תנועה והנחיות לציבור בזמן המחאה. החל מהשעה 18:00 לפני שבת ועד השעה 21:00 המשטרה תסגור את רחוב ז'בוטינסקי מצומת בן גוריון ר"ג ועד היצירה כולל מחלף גהה, כביש 4 ממחלף אלוף שדה ועד מחלף ירקונים בשני הכיוונים.

מחאה חילולי שבת הרב מרדכי גרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד