י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא נכנע

דייטש בתגובה ראשונה: "ארוץ ואבחר"

סגן ראש העיר והמועמד לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש, בתגובה ראשונה להתפתחויות הפוליטיות ביממה האחרונה: "חד משמעית, רץ לראשות העיר ירושלים ובעזרת השם גם אבחר"

דייטש בתגובה ראשונה: "ארוץ ואבחר"
דייטש בכניסה לישיבת המועצת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן ראש העיר ירושלים והמועמד לראשות העיר, יוסי דייטש, בתגובה ראשונה להתפתחויות הפוליטיות ביממה האחרונה: "חד משמעית, אני רץ לראשות העיר ירושלים ובעזרת השם גם אבחר".

דייטש אמר את הדברים במהלך אירוע הוקרה שערכה לכבודו קהילת הר המור בעיר, המונה מאות משפחות ממערב ירושלים.

דייטש אמר עוד במהלך האירוע כי "כירושלמי בנשמה, אני 12 וחצי שנים משרת את הציבור בירושלים. מכיר היטב, והרבה יותר טוב מהמועמדים האחרים את הבעיות שיש לירושלים ויודע איך צריך לפתור את הבעיות.

"נשלחתי לתפקיד על ידי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל. אני נהנה מאמונו של הציבור החרדי, מאמונו של הציבור הדתי לאומי ומאמונו של הציבור החילוני.

"אני בעזרת השם מתמודד ובעזרת השם אאסוף עוד ועוד אנשים שיאמינו במסר שאני מוביל: צריך לשנות את ירושלים. לירושלים לא חסרים פוליטיקאים, חסר מישהו שיבוא לנהל את ירושלים, מישהו שיקום בבוקר ויחשוב איך מנקים את ירושלים, איך בונים כיתות בירושלים, איך אנחנו מביאים מוסדות חינוך לירושלים, איך דואגים לתעסוקה בירושלים, איך גורמים לכך שההגירה השלילית תיפסק, איך אנחנו מביאים עוד ועוד זוגות צעירים לירושלים. זה מה שצריך לעשות".

במטה דייטש מוסרים הערב כי שום דבר לא השתנה וכי המירוץ והקמפיין נמשך כסדרו ובכל הכוח, בשאיפה כי מעבר לתמיכה בציבור החרדי, בציבור הדתי לאומי, בציבור החרד״לי ובציבור החילוני, תהיה גם אחדות חרדית מלאה סביב מועמדותו - לטובת ירושלים ותושביה.

 

 

עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד