י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מרגש ומחמם את הלב"

השוקולד והסליחה של רה"י מבעל המסעדה

המאבק על סגירת המסעדות בשכונת בית ישראל: 'בחדרי' עם הסיפור המרגש של בעל המסעדה שקיבל שוקולד ובקשת המחילה מראש ישיבת מיר עקב סגירת החנות בשעה מוקדמת • כל הפרטים 

המסעדה של קרויזר בבית ישראל בירושלים. צילום: משה ויסברג
המסעדה של קרויזר בבית ישראל בירושלים. צילום: משה ויסברג

דומה כי המאבק על סגירת המסעדות בשכונת בית ישראל הירושלמית, שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' נחל הצלחה - זאת לאור כך שבעלי העסקים נענו לבקשת הוועדה ובראשה הנהלת ישיבת מיר שביקשו לסגור החל מהשעה 23:30 בלילה. 

מי שהיה החלוץ הראשון שסגר מוקדם הוא מוטי קרויזר, בעל "המסעדה" בבית ישראל - הממוקמת מול ישיבת מיר והייתה פתוחה עד השעה 2:00 בלילה. אולם כעת, לאור ההוראה, החליט קרויזר לסגור את החנות ב-23:30 למרות הפסדים כספיים כאשר הוא שם את מבטחו בה'. 

ל'בחדרי' נודע כי בערב יום הכיפורים הופתע קרויזר כשקיבל לחנותו שקית עם שוקולד ממשפחת ראש הישיבה הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל, שם היה כתוב על דף "גמר חתימה טובה, בריאות ושפע פרנסה, סליחה על עוגמת הנפש במהלך השנה בשם א.י פינקל ראש הישיבה". 

כתב 'בחדרי חרדים' שתיעד את השקית שהוצבה במסעדה שמע מקרויזר דברים נרגשים. "זה מחמם את הלב" אמר, "נכון שזו הייתה משימה קשה ואף עלתה מחשבה לעבור מקום, אך בסוף הציבור אמר את דברו ולמרות ההפסדים הכספיים אין יותר מצווה גדולה בשבילי מלשמוע בקול דברי חכמים". 

(השוקולד ובקשת הסליחה שנשלחו לקרויזר. צילום: משה ויסברג, בחדרי חרדים)

בית ישראל מסעדות ישיבת מיר שוקולדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד