י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תוכנית מפתיעה

אחרי דרום קוריאה: גם האיטלקים רוצים ללמוד גמרא

במהלך השבוע הקרוב ייחשף פרויקט מיוחד של ממשלת איטליה, תרגום הגמרא תלמוד בבלי לעם האיטלקי | בפרויקט נעשה שימוש רחב בטכנולוגיות מתקדמות במטרה להנגיש לעם האיטלקי את התלמוד בבלי 

אחרי דרום קוריאה: גם האיטלקים רוצים ללמוד גמרא

ביום שישי הקרוב חול המועד סוכות, יתקיים באו"ם אירוע חגיגי שמוביל השגריר הישראלי באו"ם דני דנון, שם יחשוף פרויקט מיוחד של ממשלת איטליה, תרגום הגמרא תלמוד בבלי לעם האיטלקי, כך פורסם בערוץ 20.

על פי הדיווח, הפרויקט ממומן על ידי 'המועצה הלאומית למחקר של איטליה', וזה נעשה בטכנולוגיות מתקדמות במטרה להנגיש לעם האיטלקי את התלמוד בבלי, השגריר דני דנון אמר כי "עכשיו האיטלקים ייחשפו לייחוד, לעוצמה ולחשיבות של התלמוד הבבלי. אנחנו גאים במורשת של העם היהודי וגם ביחסים הטובים עם המשלחת האיטלקית שמראה אהדה לתרבות היהודית ולישראל".

גויים לומדים גמרא כבר קיים בעולם, בדרום קוריאה לימוד גמרא הוא חלק מתוכנית הלימוד, ולפני מספר שנים אמר שגריר דרום קוריאה בישראל על הסיבה שבמדינתו לומדים גמרא. "ניסינו להבין מהו הסוד של העם היהודי?", הסביר השגריר, יאנג סאם מה. "כיצד הם מצליחים, יותר מעמים אחרים, להגיע לכאלה הישגים מרשימים? איך זה שיהודים הם כל-כך גאונים? המסקנה שהגענו אליה היא שאחד מהסודות שלכם זה לימוד התלמוד".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד