ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
קרב הצלצולים

הבחירות כבר כאן: ערב החג, פרוש ופינדרוס שיגרו הודעות קוליות

המועמדים באלעד, ישראל פרוש ויצחק פינדרוס, שיגרו הודעות קוליות לתושבי העיר ערב חג הסוכות, ואיך לא - קישרו אותן לבחירות | פרוש: "בואו נשמור על השקט והשלווה, כדי שחלילה לא תפרוץ אש המחלוקת" | פינדרוס: "אני מגיע כדי לעבוד יד ביד מתוך תחושת שליחות"

הבחירות כבר כאן: ערב החג, פרוש ופינדרוס שיגרו הודעות קוליות
פינדרוס/פרוש צילום: יעקב נחומי, נתי שוחט, פלאש 90

הקרב על ראשות העיר אלעד, כבר הצליח לקרוע את העיר שראתה אין ספור מלחמות. אלא שרגע לפני פתיחת המערכת הרשמית, המועמדים קוראים לתושבים להתאחד ולנהל מערכת ללא מחלוקת.

המועמדים, ישראל פרוש ויצחק פינדרוס, השאירו הודעות קוליות לתושבי העיר אלעד עם מסר לקראת חג הסוכות שיחול הערב.

ראש העיר הנוכחי ישראל פרוש אמר לתושבים, "מחר נברך כולנו על ארבעה מינים מאוגדים המסמלים את אחדות עם ישראל שבאה לידי ביטוי בחג הסוכות".

פרוש ציין כי, "בחמש השנים האחרונות פעלנו רבות, ואף הצלחנו בסיעתא דשמיא, לאחד וללכד את העיר, להביא שלום ושקט וכך הצלחנו גם להצעיד את העיר קדימה. פרצנו חסמים והובלנו יחד את העיר להישגים חשובים לכולנו".

"ערב חג הסוכות אני קורא לכל תושבי אלעד, אלה שהעיר יקרה להם, אנא, בואו נשמור על השקט והשלווה, כדי שחלילה לא תפרוץ כאן אש המחלוקת וכך נמשיך בעזרת השם את מהפכת התנופה של העיר", סיים פרוש את הודעתו.

יצחק פינדרוס, מועמד דגל התורה שישבות הלילה (יו"ט ראשון של סוכות) בעיר אלעד ולראשונה יפגוש את התושבים, קרא אף הוא לאחדות והשאיר הודעה לתושבי העיר, בו סיפר מה הביא אותו לעזוב את העיר ירושלים ולעבור לאלעד.

פינדרוס ציין כי, "בהוראה ישירה של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי ומרן ראש הישיבה חכם שלום כהן נשיא מועצת חכמי התורה ובברכת מרנן ורבנן, מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ורבי שמעון בעדני שליט"א, התבקשתי לתרום מניסיוני מתפקידי הקודמים, כממלא מקום ראש העיר ירושלים וראש עיריית ביתר עילית בעבר, כללו בהרבה סיעתא דשמיא ניסיון ועשייה מוניציפלית במקצועיות למען כלל הציבור".

פינדרוס הוסיף, "עברתי לגור בעיר אלעד לקראת ההתמודדות לראשות העיר. להתמודדות הזו אני מגיע כדי לעבוד יד ביד עם כלל הנציגים בעיר. מתוך תחושת שליחות, אחריות והכרה בגודל המשימה של פיתוח העיר, קידומה ושמירת האחדות בין כל הקהילות שגרים בעיר".

לדברי פינדרוס, "אני מגיע לעיר מכל תפקידי, עם רוח של עשייה ועבודה קשה ורצון לתרום מכישוריי כדי לקדם את העיר ולהטיב עם כל אחד ואחד מכם".

"חג הסוכות מסמל יותר מכל המועדים האחרים, את האחדות, את השאיפה שלנו לשבת תחת סוכה אחת, לאגד את ארבעת המינים ביחד ולאחד את כולנו תחת סוכה אחת, לשמוח אחד עם השני. האתגר הגדול איתו אני מתכוון להתמודד גם במערכת הבחירות וגם בחמש השנים שיבואו לאחריהן, הוא לעבוד לפיתוח העיר בתוך שמירה על אחדותה, לתת לכל אחד את תחושות ההשתייכות".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד