י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קרובי הנרצחים היהודיים

מכתב לטראמפ: כניסתו של אבו מאזן לארה"ב "סטירת לחי"

קרוביהם של נפגעי הטרור הפלסטיני, פנו במכתב לנשיא ארה"ב בדרישה לאסור בשם החוק האמריקאי, את כניסתו של אבו מאזן, שצפוי להגיע לנאום בעצרת הכללית של האו"ם 

מכתב לטראמפ: כניסתו של אבו מאזן לארה"ב "סטירת לחי"
טראמפ ופומפאו צילום: רויטרס

קרוביהם של נרצחים יהודים בפיגועי טרור על ידי הפלסטינים, פנו במכתב לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בבקשה שיאסור על נשיא הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, להשתתף בעצרת הכללית של האו"ם, שתתקיים בניו יורק בהמשך השבוע.

"אבו מאזן הוא האדם האחראי באופן אישי לתשלום כסף כמשכורת חודשית למחבלים ולמשפחות טרוריסטים שרצחו את יקירינו", נכתב במכתב, "כזכור לאחרונה אמר מחמוד עבאס כי הוא מחויב לשלם למשפחות הרוצחים, תוך הבטחת תשלום למחבל הפלסטיני שרצח באכזריות את ארי פולד הי"ד, אזרח כפול של ארה"ב וישראל", נאמר עוד במכתב.

קרובי הנרצחים אמרו כי ההחלטה לאפשר את כניסתו של מחמוד עבאס לארה"ב היא לא רק "סטירת לחי" בפני אלה שסובלים מטרור פלסטיני, אלא גם הפרה ברורה של החוק האמריקאי". במכתב צוין כי החוק אוסר על כל מי ש"תומך בפעילות טרור או משכנע אחרים לתמוך בפעילות טרוריסטית", להיכנס לארה"ב.

במכתב הזכירו המשפחות כי בעבר הנשיא ברק חוסיין אובמה אסר על דיפלומטים איראנים להיכנס לתחומי ארה"ב, בשל דיווחים כי הם היו מעורבים בטרור.

דונלד טראמפ מכתב נפגעי טרור אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד