י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דייטש הכריז על התמודדותו

"נתניהו, עד כאן! לא תחנוק עוד את ירושלים!"

"אדוני ראש הממשלה עד כאן- ממשלת ישראל לא תחנוק עוד את בירת ישראל" • בשעה זאת מעביר סגן ראש העיר ירושלים יוסי דייטש הצהרה לכלי התקשורת בעניין התמודדותו על תפקיד ראש העיר ירושלים • מטה הבחירות של דייטש משיק את המצע החדש • צפו בשידור החי

"נתניהו, עד כאן! לא תחנוק עוד את ירושלים!"
צילום: ביקור חולים וחג: הגרב"מ הגיע לסוכת גיסו המשגיח

"אני עומד כאן היום בפניכם כדי להכריז על התמודדתי על ראשות עיריית ירושלים בירת ישראל, בירת העם היהודי. מה שאני אוהב בקמפיון שהוא מבטא בפשטות את האמת, אני באמת 'ירושלמי בנשמה', אני לא צריך ללמוד את ירושלים אני מכיר ואהב בה כל פינה".

"אני משמש כסגן ראש עיר וממלא מקום, אני מגיע לתפקיד ראש העיר בשל מאוד לתפקיד, עם הידע והניסיון והיכולות. אני קורא על הערכות וסיכויים ואני כמעט ולא שומע על איכות והתאמת המועמדים, אני מכיר אישית את כל המועמדים ואני לא מתכוון לנגח אותם אני מתכוון לנהל קמפיין מכובד".

"אני חושב שאני המועמד הכי מתאים לראשות העיר, בין אם זה יהיה בסיבוב הראשון או בין בסיבוב הראשון אבל אני אנצח את המירוץ. מעניין אותי להיות ראש העיר בירושלים כדי לעבוד מבוקר ועד לילה למען תושבי העיר, חינוך, ניקיון הקמת שכונות חדשות. אני בא לתפקיד כדי לעבוד, לעבוד ולעבוד".

"כשאבחר הפעולה הראשונה תהיה לקדם כמה תוכניות שנעצרו לבקשת ראש הממשלה. אני אומר: 'אדוני ראש הממשלה עד כאן- ממשלת ישראל לא תחנוק עוד את בירת ישראל. אביא בניה לירושלים, אביא פיתוח לירושלים, העיר חנוקה ואי אפשר לפתח אותה כמו שצריך - באשמת ההקפאה. זוהי המשימה הקריטית ביותר שאקח לעצמי".

"אנחנו צריכים אדם שאינו כפוף ללחצים שיצרו את ההקפאה הנוכחית. שראש הממשלה יתקשר ללשכת ראש העיר - מי הייתם רוצים שיענה לטלפון. ראש עיר שנתון ללחצים פוליטיים או ראש עיר שמשוחרר ורוצה לפתח את העיר?".

"כפי שאמרתי, אני מגיע מוכן - את שיעורי הבית שלי עשיתי כאן בירושלים. לא אצטרך לבזבז תקופת הסתגלות כדי ללמוד את התפקיד. קידום תכניות הבנייה יביא לכך שלראשונה נוכל להציע יחידות דיור לצעירים".

"גם בנושא התעסוקה" אמר דייטש, "לא נוכל להסתמך על שרי הממשלה. צריכים כאן את היזמים הפרטיים - אעשה כל שביכולתי כדי להביא אותם לירושלים". לסיום התחייב: "ירושלים תהיה של כולם. אקשיב לכל פנייה של תושב מכל מגזר. לא אחשוש משום דיון ולא אמנע משום פעולה קשה הדורשת נחישות למען ירושלים".

ראש עירית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד