י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הועדה התכנסה

סגן השר הבהיר: הבן שלי יתמודד עד הסוף

'ועדת השמונה' של אגודת ישראל התכנסה הערב (שלישי), יום ראשון של חול המועד, לדיון נוסף לקראת הגשת הרשימות בבחירות לרשויות המקומיות | סגן השר מאיר פרוש, כי בנו צפוי להתמודד עד סוף המירוץ לראשות העיר אלעד

סגן השר הבהיר: הבן שלי יתמודד עד הסוף
צילום: FLASH90

'ועדת השמונה' של אגודת ישראל התכנסה הערב (שלישי), יום ראשון של חול המועד, לדיון נוסף לקראת הגשת הרשימות בבחירות לרשויות המקומיות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך הישיבה סיכמו חברי אגודת ישראל, כי רשימת יהדות התורה בבני ברק תתמודד במתכונתה הנוכחית גם בבחירות הקרובות, חרף חילוקי דעות שנרשמו סביב תקפיד הסגן שיתווסף בין אגודה לדגל התורה.

גם בבית שמש צפויים ב'אגודה' להגיש ברגע האחרון רשימה מאוחדת עם סיעת כח (שלומי אמונים) בעיר, זאת למרות חילוקי הדעות שנרשמו עם חסידות ויז'ניץ, נציגי הרשימה המאוחדת, שדורשים מקום ריאלי ברשימה.

בעיר ירושלים עדיין ישנם חילוקי דעות בתוך הוועדה, כשבחלק מהחסידויות דורשים בהוראתם רבותיהם להתמודד ברשימה משותפת עם דגל התורה.

באגודת ישראל שוקלים לחבר בין הרשימה לראשות העיר, ואז להתמודד בנפרד בעקבות תמיכתם של 'דגל' במועמד שאינו מטעמם.

מנגד, חלק מאנשי המפלגה סבורים כי יש להתייחס לשני הנושאים בנפרד ועל כן יש להתמודד ברשימה מאחודת לראשות, כאשר לפי תוכניתם, תתבצע חלוקה של 50:50 וכל מפלגה תקבל ארבעה נציגים.

לבסוף הוחלט, כי הועדה תתכנס גם מחר (רביעי) לישיבה אחרונה ומכרעת, בה יקבלו את ההחלטות הסופיות לגבי הנושאים שנותרו פתוחים.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי במהלך הישיבה הצהיר סגן השר מאיר פרוש, כי בנו ישראל פרוש, צפוי להתמודד עד סוף המירוץ לראשות העיר אלעד, מתוך תקווה שהוא ינצח את המירוץ היצרי ויוביל את העיר לקדנציה נוספת.

אלעד מאיר פרוש ישראל פרוש שרוליק פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד